Gå til innhold

MAGE ALLEREDE!? 9+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har fått mage allerede,og mannen min sier også at det er en liten kul helt nede på magen... Har tatt av 4 kg pga kvalmen.. så skulle jo tro at jeg følte meg slank..men, neida...syns nesten det er flaut jeg..

Fikk aldri helt flat mage igjen etter forrige svangerskap...men føler magen har forandret seg veldig denne uken..

Noen andre!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og.men er nok luft.. fordøyelsen går treigere, så blir oppblåst :P

Skrevet

Er vanlig å få "kollisjonspute" ganske fort. Denne lille fettkulen er til for å beskytte den lille ufødte...

Skrevet

jeg har begynt å få ortnlig mage... =) litt gøy, siden jeg ikke hadde mage før nærmere 3 trimester sist ;o) kanskje jeg får brukt litt fler av mammaklærne nå hehehe ;o))

Skrevet

Jeg er 6+6 i dag. og jeg har følt i allefall 2 uker nå at jeg har magen. Jeg har også syntes dette har vært flaut...siden den ikke kan komme så fort. Men jeg tror jeg har funnet ut hvorfor. For når jeg nå har blitt gravid, har jeg begynt å få litt sånne stikkinger og småkramper i magen.Dvs, jeg orker ikke holde magen inne lenger. Hehe For jenter, vi veit at vi automatisk trekker inn magen vår;)

Jeg har faktisk funnet ut at jeg ikke orker å holde den inne lenger;) hehe

Og så er man så himla oppblåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...