Tomaten Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Flere som er plaget med det???? Ser ut som jeg er langt på vei, men er bare i uke 6....
Squirrel79 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Må nok bare leve med det... Jeg sleit med det i begynnelsen, men det går over. Hører med Er nok tegn på at alt er normalt! Litt ubehagelig kan det være, men det går over.
Tomaten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Får jo bare være glad for alle bivirkningene jeg får:) har mistet et par ganger tidligere i år.... Har ikke lyst til å fortelle det til noen før jeg vet det går bra.... men ikke så lett å skjule hvis det fortsetter sånn hihi....
☆chiquita☆ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Vittig, for jeg er også i uke 6. Og igår sa mannen min: Du har jo begynt å få mage jo. Føler meg skikkelig oppblåst ja. Og masse luft i magen, tjihi!!! Så det er vel normalt...
Mamman til Mia Camilia Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg ble oppblåst med ei gang jeg.
Klar for nr 2 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Jepp.. Det merkes godt her også, og er bare i uke 6+3. Har litt mage fra før, men er mer markert nå og mer på midten.. Får håpe det roer seg, så man kan vente halvannen mnd til med å annonsere det(:
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 åja, har stor mage fra før og liten kul igjen fordi jeg var så stooor sist for 1,5 år siden og nå har denne kulen blåst seg opp...ser ut som jeg gjorde i uke 22 sist jo :/ er i uke 5!!! er jo bare en celleklump enda, så føler meg teit som om folk tror jeg blåser opp magen. Og fisinga er jo helt ukontrollert.. hehe, det var den sist og
Tomaten Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2008 Hi,hi... Godt å høre at det er flere av oss.... Har en gutt på 4 også, og husker veldig godt at jeg slet med fising sist.... uff... det er ubehagelig asså
lillepersille82 Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Er i uke 6 jeg også, vi ønsker ikke å berette det til familie før om 2-3 uker, men er skikkelig vanskelig å skjule den oppblåste magen nå. Og når det er sommer så går man jo i en del trange klær. Og jeg er ganske flat fra før så den vises godt. Er deilig å sleppe ut magen når man er for seg selv...
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Hei. Jeg er 7+5 i dag og føler at jeg ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei... Godt å høre at det er flere som har det sånn. Jeg er i grunn bare glad for det, så får folk bare tenke og synes akk det de vil...
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Heisann =) Bra jeg ikke er den eneste hehe Magen min siver ut om ettermiddagen og enda mer om kvelden, å da ser jeg skikkelig gravid ut. Men det har blitt litt bedre i det siste =)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Heia Jeg hadde veldig oppblåst mage de første ukene, og trodde at slik skulle det være pga jeg er andre gangs, og det sies at dem får fortere mage. Men i uke 11 forsvant den og ble helt som før, jeg var så redd at noe hadde gått galt , men på ul 11+4 så vi en vilter liten ting. Nå er jeg 12+5 og den begynner så smått å komme seg igjen:) Men ikke sånn som jeg trodde, men en søt liten kul på magen, som bare nærmeste kan se. Ikke noe større enn med første, men kanskje det kommer etter hvert?!? Tror man har masse luft og veldig oppblåst i magen den første tiden, og så vil det stabilisere seg!
Hviteseil Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 JA eg er 3+6 i dag og eg er såoppblåst og fiser heile tida. Buksene er så stramme, men det er heilt i orden - for eg er GRAVID
~Endorfina~ Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Samme her, oppblåst til de grader (vondt gjør det også!) fra første dag, og er det fortsatt. Nå er jeg 11+5 og har gitt opp håpet om at det vil roe seg...
jentee17 Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 hei:) er selv i uke 4 og føler meg så utrolig oppblåst, føler jeg ser gravid ut allerede nå... men er jo altfor tidlig.. jeg fiser mye nå jeg også, så du er ikke alene..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 27. juli 2008 #17 Skrevet 27. juli 2008 hvorfor er det værst om kvelden? da ser jeg ut som i uke 20... men på dagen er jeg flat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå