Gå til innhold

MODERATOR........Jeg lurer på en ting...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg fått instalert diskolys når jeg poster innlegg hos dere, siden trådene mine forsvinner i kast og kule.

Eller er jeg bare et rødt blinkende lys....?

Hmmmffff....må jo si at løstenner finnes sikkert, til og med til barn da=)

God helg da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at alle merket "dryppert" automatisk forsvinner etter 23 minutter.

Skrevet

Haha!!!! Tror nok det er noe i det du sier. Det er litt artig å se på egentlig.

Kanskje du villeder litt for mange usikre barneromper?? Løstenner???? Til barn??? Nei gurimalla, det må jeg bare ha liksom

Skrevet

JEG ER IKKE YPPERT FOR FAEN, og der forsvant skjønnhetstråden min, HVA ER GALT MED DEN DAAAAAAAAAAAAAAAA???????????

Får jeg ikke lov å poste noe mer eller og skjønnhetskonkuranse er jo reelt i USA.................

Moderator, sitter du å leker deg med knappen i brisen tilstand?

Skrevet

Fumlis, jeg tror jeg trenger deg på msn nå til trøst her

Skrevet

Er der om et par strakser... Må bare ut å ta meg en røyk...;-)

Skrevet

Faen er det du som ødelegger enhver god debatt her eller? Barneverns tråden forsvant også.

Skrevet

Kanskje fordi jeg svarte på den, men ødelegger skal jeg faen ikke ha på nakken for jeg lager LIV her, rører litt i hønsesuppa veit du=) Nå blir vel denne også slettet da eller..............=)

Skrevet

Faan, forsvant skjønnhetstråden vår. Lille Emilie på 3 skal jo til CO !!!!!!!! Det var jo endelig en tråd som var litt lystig!!!!

Skrevet

Barnevernstråden også!!!!!!!!! NEEEEEIII MODDE DETTE ER PERSONANGREP. Og et angrep direkte på YTRINGSFRIHETEN!!!

Skrevet

*Fnis* Faen du også har en tendens å havne i trådene mine samt kama....hehe=) Da sees vi da.....hippohoy=)

Skrevet

KJEMP MED MEG KVINNE..........kjeeeeeeeeeeeemp...er lei av å stride mot strømmen alene her...ehhhh samt en enkelt individ til da hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...