Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ei datter (verdens skjønneste -of course) på 4 dager. Casen er følgende: jeg sliter med amming og det har nå resultert foreløpig i at jeg (prøver) pumpe det lille jeg får ut og så får hun morsmelkerstatning på kopp. Har vel ikke prøvd gitt opp ammingen helt, derfor på kopp. Når hun sover, sover hun 2-3 timer, men i våken tilstand er det bare småhysterisk tilstander der hun bare vræler. Hadde sett for meg at hun også lå der og pludra litt og koset seg....vrælingen varer 30-40 minutter før vi får henne i ro, da helst ved å putte lillefingeren i munnen hennes. Hun høres også hes ut stakkars....

Låter dette kjent for noen?? tar gjerne i mot råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har vondt i magen ?

Husker lillegutt holdt på sånn i begynnelsen også. Gikk rundt med han mens han lå på magen over underarmen våres eller satt med han liggende på magen over lårene våres mens vi klappet forsiktig i en rytmisk bevegelse på rompa hans.

Han roet seg mye mer når han tok smokk, i begynnelsen skjønte han ikke helt hvordan den fungerte selv om han hadde et ufattelig sugebehov, men når han skjønte hvordan den skulle brukes så ble han mye roligere. Høres ut som hun har et stort sugebehov siden hun roer seg når dere putter en finger i munnen hennes.

Skrevet

kunne skrevet d samme som the crow her:)helt likt med min gutt og når han var liten..(7år siden )

han og hadde et stort sugebehov,så d gikk ikke mangen dagene før han tok smokken..hadde vondt i magen og, så vi og gikk å bar han sånn så the crow beskrev..

pluss at han fikk mini form før hvert måltid,d funket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...