Gå til innhold

Hvem ligner/minner mannen din deg om??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min minner meg han ene sykkel politien i pacific blue,(eller hva den heter) ,vet han hørt det av andre også! Itillegg er han veldig sykkel interresert, og sykkler mye, Så jeg kan ikke dy meg mobber han med om han skal ut å leke sykkelkonstabel T.C:) Men han er dypt uenig og blir dritsur når jeg sier det:) hehe. Gøy å erte han litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi ble sammen synes jeg han lignet på han fyren i American History X.. hehehe.. =)

Skrevet

tinky winky i teletubbiene.

(ja jeg er sint på han) :)

Skrevet

Shrek på sine dårlige dager.

=o)

Skrevet

(og jeg er heller ikke så blid på han..haha)

Skrevet

har da ingen mann, men drømmemannen min ligner på Jill i Jack&Jill :-)

Skrevet

hahaha:) håper ikke mennene vår titter bort for å se hva vi gjør på:)

Skrevet

Mannen min kan ikke norsk, så dette her skjønner han ingenting av.

;o)

Skrevet

Har en eks som ligner på Kristian Kjelling.

Skrevet

Når han var helt ung, lignet han på Elvis Presley....hehe

Skrevet

Det er jo helt genialt, kan lire av deg masse du da uten at han forstår noe som helst:)

Skrevet

hehe - tøff tråd :-)

Jeg får hele tiden høre at jeg ligner på "Snekker Otto"... Så jeg svarte selv i denne tråden jeg :-)

Skrevet

Han likner litt på Justin Timerlake, tror jeg..Men mer sexy etter min oppfatning ;)

Skrevet

Freddie Prince JR:)

Skrevet

Han ligner egentlig ikke noe særlig på noen kjendiser, men skal jeg si noen må det være han legen i LOST (husker ikke navnet nå, Jack???)

Skrevet

ligner faktisk utrolig mye på tvillingbroren sin:-)

(enegga sådan)

Skrevet

ligner på tore andre flo i væremåte er han særdeles lik raymond i alle elsker raymond serien, men det er det kanskje flere her som kjenner seg igjen på hehe

Skrevet

For noen år tilbak lignet han på ja..en blanding av Justin T og Orlando B

Skrevet

Min ligner på han gartnergutten i frustrerte fruer-bare en litt eldre eldre utgave:-))

Skrevet

Mann og mann, vi er ikke akkurat gift... Men han ligner en god del paa moren sin (hun er et kjent fjes for de aller fleste) og paa samme tid masse paa faren sin (som engang ogsaa var et relativt kjent fjes innen noen miljoer) Hehe... Og ja, litt - men bare litt, paa thomas i paradise hotel. Men ikke alle er enig med meg der, Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...