selma07 og engel Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 endelig ferdig med sykehus for denne gangen! Vi vet enda ikke om det er barneleddgikt Selma har. Vi håper at det er en av de andre forklaringene som stemmer"! Kun tiden vil vise det!! Men nå drar vi på ferie!! Etter 3 narkoser, 2 uker intravensø antibiotika, nesten en uke mikstur antibiotika, elveblest over hele kroppen, kortison i to ledd, og 3 uker på sykehus... Huff for en sommer.. har aldri vært så sliten i hele mitt liv!! Skulle gjort alt i verden for å bytte med skatten min... men sånn funker jo ikke verden... Men hun har det bra hun, like blid og fornøyd, går kjempefint og klarer å strekke armen helt ut nå, kun to dager etter inngrepet der de hadde kortison i leddene.. Gleder meg veeldig til å komme hjem til Tromsø og mamman og pappan min!! Ha en fin lørdag alle sammen:o)
phantomet Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Denne ferien er dere virkelig vel unt. Det er ikke småtteri dere har vært utsatt for de siste ukene, og da særlig lille Selma, som så tappert har holdt ut alt som har skjedd henne på sykehuset de siste ukene! Nyt ferien hos foreldrene dine! Og så satser vi på at dere får fine og positive svar vedr. prøvene som har blitt tatt. Klem klem
Maud Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skjønner at du er sliten. Kanskje særlig mentalt av alle bekymringene og all medlidenheten? Du er en superflink mamma, det skjønner jeg utifra at Selmaen din har vært blid og fornøyd underveis. Det klarer barn bare når mamma viser at dette er greit. Ikke lett når man er fra seg av engstelse, derfor tar jeg av meg hatten for deg! Håper dere får en superfin ferie med mormor og morfar. Der får kanskje selmamamma'n også hvile seg litt. Stor klem
selma07 og engel Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Takk:o)En liten tåre randt nedover selmamamman sitt kinn! Varme gode fine ord!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå