Scorpiogi Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 De har tendenser til å bli vonde og...litt... Men tror da det er kynnere... Kjenntes ikke sånn ut sist...?
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Har også hatt MYE kynnere den siste uken. Noen dager kan jeg si at jeg går ca 60% av tiden med steinhard mage...har termin 7 dager etter deg:)
Scorpiogi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Ja, det er slitsomt dette, sånn det er nå.... Men håper det er over snart...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Samme som Mamacita. Går rundt med konstant steinhard mage, noen ganger må jeg puste meg igjennom kynnerne. Sånn har jeg gått en stund nå så regner ikke med at noe er på gang. Men, jeg er veldig sliten om dagen, og våkner flere ganger om natta nå. Skal ha ks 5. august, men termin den 12. Gleder meg til å slippe kynnere og stooooooor mage nå.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Sant, det er VELDIG slitsom å gå gravid nå. Krysser fingrene for at han kommer ut litt før ihvertfall! Har vært ganske aktiv ellers i svangerskapet, men nå orker jeg fint lite... Men vi har ikke så veldig lenge igjen nå jener:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå