Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Husker du hvordan jeg testet svakt positivt på billigstrimlene onsdag og torsdag denne uken?? Saken var den at fredag morgen var den plutselig helt hvit og jeg skjønte ingenting og tenkte at da var jeg ikke gravid likevel. Men slo meg ikke helt til ro med det, så kjøpte en CB digital og den slo ut med en eneste gang.. Så jeg føler ikke de billigtestene er til å stole på rett og slett. Prøv med en annen test!!! KRysser fingrene for deg:)
scoobydo Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 hmm... er 6 dager over IKM.. har bare testet med billigtester de siste dagene og de er blendehvite... og ingen tegn til TR!... Kan være testene som er feil altså?! håpe håpe hehe...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hadde absolutt prøvd med en annen test var jeg deg:) håper du slår følge med meg og tester positivt:=)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Dette er revolusjonerende og sjokkerende på en lørdag aften! Jeg har da også bare testet med billigtestene. Hmpf. Men 4 billigtester kan vel ikke ta feil alle sammen?
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Der var du jo:o) ventet spent på forklaringen rundt dette med billigtestene! Mener å huske du sa noe om svak strek ja... merkelig at den plutselig viste negativt altså. Nei, jeg tror ikke jeg klarer helt å stole på dem jeg heller... Husker ikke om jeg fortalte hvorfor jeg er litt skeptisk??? da jeg var gravid i januar så tok jeg en biligstrimmel på morgenen(dag 26) og den var negativ. Jeg skulle på jentekveld den dagen og dro til byen og kjøpte meg vin, men jeg klarte ikke slå meg til ro for jeg klarte ikke å stole på den. Jeg kjøpte da en digital, bare for å være helt sikker på at det ikke var noe. Jeg ville jo ikke drikke hvis jeg var gravid... til min store forskrekkelse dukket det opp GRAVID i vinduet etter kort tid. Tok en billigstrimmel etter dette og den var negativ... merkelig altså! Billigstrimlene skal liksom være mer ømfintlige for HCG enn CB digital, men det stemte altså ikke! Så derfor er jeg skeptisk... ikke atjeg tror jeg er gravid altså, men jeg får vel ta en CB imorgen for å utelukke. Tusen takk for svar! Og en masse, masse gratulerer! Du er vel i lykkerus om dagen:o) Når er foreløpig termin? Takk for kryssede fingre:o) Det trengs:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg testa forøvrig bare positivt med billigstrimmel sist jeg var gravid da...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Hmmm.... Jeg har også bare tatt billigstrimlene... :-/ Har en digital i skuffen nede, men vet ikke om jeg vil svi av en av dem enda...:-D
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Å nei tussemor, så trist... Men du har ikke fått mensen ennå har du det?? Produserte du hcg sent sist du var gravid? Av innleggene i denne tråden skjønner jeg mer og mer at ikke billigtestene alltid er til å stole på!! Foreløpig termin i følge bim-kalkulatoren er 30. mars, helt samme termin som jeg hadde med første datteren min, nesten komisk:) Er veldig fornøyd om dagen ja:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Ja, det var skikkelig kjedelig!!! Nei, jeg har ikke fått mensen enda, men tappen er beveget seg oppover lukket seg og er hard??? skjønner ingenting jeg, den er jo alltid langt nede og myk... sjekket den i flere perioder nå, og den har liksom vært lik hele tiden, men nå har den plutselig forandret seg i løpet av natten... hmmmm. I tillegg har jeg fått skikkelig smerter i bekkenet og nedover i beina i natt. Våknet flere ganger i natt og visste ikke hvordan jeg skulle ligge for at det ikke skulle gjøre vondt. Det iler nedover, om du skjønner? Var veldig plaget med det før fra El til mensen, men det har ikke vært så ille på så lenge jeg kan huske. Søren at jeg ikke har noen EL-tester liggendes da:o( Men jeg var jo også sånn da jeg var gravid og... *sukk* ikke lett å dra noen konklusjoner ut av dette:o/ Ja, jeg produserte HCG sent sist. Jeg testet svakt(!) positivt på dag 41 og likledes på dag 42. Jeg ble satt tilbake en uke senere da, så da kan man jo egentlig trekke fra en uke og... så si på dag 34/35 da. Så det kan jo hende... men jeg er litt skeptisk. Føler at det er tanta som kommer eller EL, føler meg ikke gravid... Nei, jeg klarer liksom ikke stole på de billigtestene jeg heller, men det er jomange som er fornøyde med dem og. Så spennende altså! Morsomt at det er samme termin da! Og det er jo en perfekt tid å få barn på da! Lillegutt er født i mai, og det var så godt å slippe å gå gravid på sommeren. Husker jeg nesten stod naken på kjøkkenet i mars, holdt på å dø av varme! hehe... så da var det godt å få han ut før hetebølgen uken etter han ble født:o) Blir morsomt om du klarer å treffe samme dag med fødselen og da, det skal vel godt gjøres men... Du får kose degmed magen da:o) og lykke til! Håper jeg følger etter inn på 1. trimester sanrt altså)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå