Gå til innhold

Takk til deg som anbefalte funmom.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et helt genialt britisk nettsted, med masse fine mammaklær, og veldig billig. De har masse bukser, som ikke har de svarten "beltene" over magen, kjoler og masse kule topper.

Jeg bestilte klær på tirsdag og hadde de i postkassen på fredag:-) Anbefales virkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei prøvde og gå inn på nettsiden men kom bare inn på noe annet hmmm har du skrevet det riktig??

Skrevet

ja, d var ei rar side jeg kom på også:S

Skrevet

rett adresse er funmun.com =)

Skrevet

neinei.. funmum.com ;)

Skrevet

finner heller ikke den siden.

funmom.comer en siden med noe tekst,og ingenting shopping.

Så da får du legge ut link til f.eks ei bukse elller det du kjøpte,så kan vi også se det.

Funmom.com funker hvertfall ikke på min pc.

Skrevet

Hvordan er det med frakt osv?

Hvor mye handlet du for,og hva betalte du i frakt ,om jeg kan spørre?=)=)

Skrevet

Den rette sida er funmum.com Altså mum, som i Mamma på engelsk.

Skrevet

Hvordan er størrelsene?? Er en 38 til vanlig. Vil det si at jeg må bestille s i buksene??

Skrevet

Tusen takk for tipset om denne siden :) Jeg har gått og fundert på hvordan jeg skal få tak i bukser som passer meg da jeg er veldig kort i beina. Til vanlig handler jeg masse bukser i England hvor de selger petite, men det er vanskelig å få tak i i Norge. Så nå har jeg brukt en pen sum på to petit bukser og to topper på denne siden. Blir spennende å se hva som blir levert ;)

Skrevet

Youngster: Hvis du går inn på produktene så er det en link til "Choosing your size". Der står det hva de europeiske størrelsene er i forhold til de britiske. Jeg bruker størrelse 42 i bukser her, og 14 er det jeg kjøper i England, så ser ut som den tabellen stemmer veldig bra.

Skrevet

Takk for det Squirrel79 ;)

Er så usikker på om jeg skal bestille eller ikke. Er så redd for å få noe som ikke passer, særlig når det gjelder bukser :\

Skrevet

Ja, er jo litt gambling med det om det passer eller ikke... Topper går som regel greit, men bukser kan være verre. Jeg har tatt en sjans, men regner med det går greit. Om du vil vente, så kan jeg gi en tilbakemelding når jeg får mine. Nå har jeg ikke noen klump på magen ennå da, men kan da gi en generell tilbakemelding hvertfall :) Ellers så står det dette om retur:

Returns & Exchange

At FunMum.com we want you to be 100% satisfied every time you shop with us. If you are not entirely satisfied with your purchases or have changed your mind then please return your goods unworn within 10 days of receipt for a full refund or exchange. Where 10 days have elapsed, we will be happy to exchange the goods to the value purchased up to 28 days.

*free delivery is offered on the first exchange to all UK and Ireland customers, subsequent exchanges will be charged at the standard delivery rate.

If you are returning goods, it is important that you obtain a "Proof of Postage" certificate from the post office as FunMum cannot be held responsible for parcels lost on return to us.

Unfortunately, we do not refund postage and packaging if an item is returned as these are both direct costs to the customer.

Return address:

Funmum.com

Wilson Business Park, Unit 24b,

1 Queen Elizabeth Avenue,

Hillington,

Glasgow,

G52 4NQ,

United Kingdom

Skrevet

Beklager feil nettadresse:-( Som squirrel79 sier, så er det jo alltid litt gambling når man bestiller klær på utenlandske nettsider, men jeg er str M og jeg fulgte bare den størrelsen på bestillingen. Passet veldig fint synes jeg. Veldig gode bukser og deilig å slippe den hersens stygge svarte greie over magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...