*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Når de spør f.eks etter kjønn... hvorfor har de da likevel bare blå pakker... Jeg ble litt overrasket da vi fikk pakken i dag med lyseblå prinsebok "boken om deg" og "en liten prins"... Men ser jo nå på registreringssiden deres at det er det man får... burde det ikke vært enten noe litt mer nøytralt, eller en pakke for jenter og en for gutter??? Synes liksom det ble litt rart jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå