Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 jeg har vært sammen med samme fyr nå i 4 år.. det har gått veldig op og ned.. har tatt han i å lyve en million ganger.. han har gjort ganske mange sårende ting.. har tilgitt han hver gang.. for han er en bra fyr.. han er omtenksom, verdens beste kompis, er snill med familien min og hjelper dem med det meste.. men når han blir sint sier han så mye vondt til meg og om min familie at jeg blir helt knust.. vi hadde en diskusjon i dag, det endte med at han tok bilen og kjørte som en idiot ifra huset.. alle naboene var ute og det sprutet jo stein.. blir så flau når han gjør sånne ting... han sa til meg at han ikke ville være sammen med meg lengre, at jeg skulle pakke tingene mine++ men som vanlig går det to timer så får jeg mld om hvor lei seg han er og at han ikke mener det han sier.. hva skal jeg gjøre? dette har skjedd så utrolig menge ganger.. han har tatt bilen i fylla, knust ting her hjemme og sier mye stygt når han blir sint... jeg har prøvd alt, gjort det slutt med han, men tok han tilbake fordi han som vanlig lovet å bli bedre.. og domme meg tror på det.. bynt å pakke tingene mine for å vise at jeg mener alvor.. men ingenting går... vi har det ellers veldig bra sammen.. og jeg er utrolig glad i han.. har så lyst å være sammen med han, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det, er så lei av at det er sånn... dette ble lengt å sytete.. men håper noen har noen kloke svar...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har selv et problem med temperament, og har i alle år på det sterkeste ønske å gjøre noe med det! Har kommet langt, men langt fra i mål.. Jeg tror dere bør gå til parterapi el, og i tillegg bør han melde seg på noe slikt agresjonsmestringskurs el. Dette går ikke over av seg selv, det er som en sykdom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå