Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tok dere det? Haste eller planlagt? Frivillig eller ikke? (og det er selvfølgelig helt frivillig å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen lå i sete så jeg valgte å ta ks. De var i utgangspunktet planlagt, men vannet gikk av seg selv en uke før den fastsatte datoen.

Det var veldig greit for da slapp jeg å gru/glede meg natta før

Skrevet

Første gang ble haste. Så målte de bekkenet mitt mens jeg lå på føden. Og da viste det seg at det var for lite. SÅ andre gang ble det planlagt. Og skal ha mitt tredje k.snitt nå i oktober..

Skrevet

Har hatt 3 barn i sete og tverrleie. Første gangen ble det hastesnitt så de to neste har vært planlagte. Har gått kjempebra, men nå er vi ferdig!!

Skrevet

Men er det ikke skrekkelig ekkelt å bli skjært opp mens man er våken? (jeg skjønner jo at man ikke kjenner noe, men...). Det er muligheter for tvillinger neste gang, og min STORE skrekk er at det ender med ks. Har rett og slett ks-angst :(

Skrevet

har hat ett ks og det var planlagt på gutten lå i seteleie og sykehuset jeg tilhørte tok ikke setefødsler ,og siden jeg fødet så fort gangen før det ville ikke jordmor sende meg med ambulanse i over 10 mil....hadde lokal bedøvelse og var våken

Skrevet

Var veldig syk med foerste og utviklet HELLPsyndrom saa han ble tatt med hastesnitt.

Nestemann ble tatt med snitt pga svangerskapforgiftningssymptomer og da med den forhistoreien ble vi satt opp til KS,men det var planlagt i god tid i forveien.

Denne blir tatt med snitt kun fordi jeg allerede har 2 snitt....

• 3 uker senere...
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

haste med første.

fødte vanlig andre gang

Skrevet

Jeg har ett keisersnitt pga. svangerskapsforgiftning. det ble planlagt dagen for, men to mnd. for termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...