♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har sprayet hele huset med sterksterk fluespray, med bind for munn selvfølgelig. evakuert huset en time, lufta grundig, ogsåhar jeg sitti her noen timer etter det. vært entur i butikken og div, og når jeg kom hjem, så ligger de nye levende fluene som har kommet inn i etterkant - døde på gulvet. Det har jo vært spray igjen i huset ETTER utluftinga og det hele!!! Har jeg gjort noe dumt nå?? har sitti her inne i mange timer FØR de fluene døde..hvor mye har ikke jeg fått i meg da?? men hadde jo fufta grundig og evakuert huset mer enn det står på flaska... huff.. nervøs jeg nå!
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 viss ikke du har kjennt at de luktet mye så e de nog ikke farligt... kommer nog gå helt fint=)
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Du kan jo ringe giftsentralen/informasjonen og høre hva de sier. Kanskje det ikke er heldig for deg/fosteret å oppholde seg i rommet over lengre tid, selv om du har luftet.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 har ikke luktet noenting overhodet! hadde jeg lukta noe i det hele tatt hadde jeg ike turt å gå inn. er så redd for å skade fosteret på noen måte er visst altfor nervøs jeg.. fluene døde jo lissom. var like ekkelt som om man spiser mat, gir katta resten og den dør
Maya og Mini Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Hmmm... tror fluer tåler litt mindre enn både deg og bebisen i magen, da.. :-) Om du har fulgt instruksene på produktet bør du være safe! Om dette er farlig for fosteret tror jeg du hadde merka noe på deg selv først. Svimmelhet, åndenød, kvalme.. slike ting. Tenker det går fint, jeg! Men ring om du er usikker, og så må jeg si at det jo alltid er en fin ting å være skeptisk og engstelig, egentlig, det er jo fordi du bryr deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå