Gå til innhold

HASTER!! kan jeg spise kanel????

Anbefalte innlegg

Skrevet

lager grøt nå se.. og ble plutselig så usikker på om jeg kan ha på kanel!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle du ikke kunne spise kanel????

Skrevet

tja... det er så mye som er "farlig" kjøttpålegg f.eks? man kan vist ikke spise servelat eller salami engang, så hvorfor kanel :P

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

ja du kan spise kanel=)

Skrevet

Jeg spiser servelat... hva er galt med det? står det noe sted?

Skrevet

Servelat??

Noen har feilinformert deg...

Salami er spekemat,og spekemat skal en passe seg litt for,men ellers er det ikke så veldig mye som er fy.

Sjekk matportalen.no les hva som står der ang gravide så slipper du å være engstelig for hva du kan spise.

Skrevet

Det står ingen sted det.

Så bare spis det du!!

Skrevet

huff.. er så mye rart.. fikk høre at alt kjøttpålegg var neimat jeg

Skrevet

Fohold deg til den siden på matportalen. Hold deg unna alkohol, tobakk og andre rusmidler, ta omega 3 hele svangerskapet, Folsyre i 1. trimester evt. hele svangerskapet halv dose om lege/jordmor mener det. Ikke kjør turer på fornøyelsesparker, ver forsiktig med å håndtere produkter som inneholder ukjente kjemikalier. Kjemikalier som vanligvis ikke er skadelige for deg kan være det for fosteret. Ikke bad i for varmt vann eller steder der det kan være dårlig hygiene. Ha god kjøkkenhygiene og håndhygiene.

Ikke ta forgitt at svaret hverken andre eller lege gir deg er 100 % riktig, de bruker skjønn evt. egne erfaringer de også. Søk rundt oig les deg fram til hva du syns høres fornuftig ut der det ikke er noe fastisvar.

Går faktisk rimelig greit når en har satt seg inn i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...