Lillepusen-78 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg var helt knekt av kvalme de første 18 ukene. Deretter har jeg vært ganske fin. Nå er jeg 33+1, og har vært kvalm og uggen i noen dager. Verst på morgenen..... Føler meg også ganske slapp innimellom.... Selv om jeg får i meg nok kalorier ;-) Flere som har erfart dette?
oppigokk Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Æ blei ihvertfall kvalm igjen på slutten av forrige svangerskap, og nu e æ i uke 36 og begynnte å bli kvalm på nytt igjen for ca 1-2 uker sia..E også verst på morran, har hatt en del breknings episoda med oppkommandes magesyra :-(
mammagutten Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 kjenner meg igjen i det du skriver. er selv veldig kvalm og sliten. men den siste tiden føler jeg at det er mange som har kommentert her på bim at de er blitt så kvalme. noen er også mye plaget med diare. så jeg begynner å lure på om det er en omgangssyke eller noe ute å går.. har liksom aldri sett at folk har kommentert dette noe særlig her inne før. er foresten 35+3 uker..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 I første svangerskap kastet jeg opp stort sett hele tiden, men hadde et lite avbrekk rundt uke 25-30, etter det startet det å ta seg opp igjen og jeg var inne for væske flere ganger siste mnd. Denne gangen kastet jeg opp til uke 18, og fra uke 30 har det tatt seg opp igjen. Kaster opp 1-2ganger per dag igjen :-( Så utifra min erfaring er det slik at det tar seg opp mot slutten igjen etter en liten bedre periode.
Lillepusen-78 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Ja,ja.... Da er det vel bare sånn det skal være.... Takk for svar og lykke til til dere :-)
jente Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Ja, det er vanlig,,, For enkelte kommer den tilbake i tredje trimester...
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 jeg er i uke 37, kvalm har jeg vært i en uke nå. helt forferdelig. kan ikke huske jeg var slik sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå