yasmina Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Klokken naermer seg 21 naa, jeg er troett og sliten og mannen sitter paa trappen og drikker oel med naboen. Av en eller annen grunn saa kan jeg ikke faa meg til aa like han, uten at jeg klarer aa sette fingeren paa noe spesielt....Litt daarlig samvittighet for det for mannen liker baade han og kona og vil vi skal invitere dem paa middag. Men uansett , er jo saa stille overalt at jeg tror kanskje jeg bare skal ta den tunge kroppen min med meg og finne senga
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Lagt deg? Er bare nysgjerrig på hvor du bor jeg? Og hvorfor?
yasmina Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 nei, tenkte jammen meg jeg skulle proeve aa vaere oppe til halv ti... Hoeres liksom bedre ut enn kl ni Vil bare legge til at utenom aa vaer hoeygravid saa er jeg forkjoelet ... Vi bor i forente Arabiske Emirater, Abu Dhabi. Mannen jobber i olja her nede. Jeg har foreldrene mine ogsaa her nede ( min pappa er ogsaa i olja) saa da mannen fikk mulighten til aa faa jobb her tok vi den.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Spennende. Planer om å bli lenge eller er det midlertidig? (ja, jeg er nysgjerrig:) Høygravid og forkjøla gir deg all rett til å sove klokke ni!
yasmina Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Vi vet egentlig ikke hvor lenge vi blir her, vi tror vi blir ca 2 aar til. Men saa ser det kanskej ut til at mannen faar et godt jobbtilbud hjemme naa og da er det litt kjipt aa takke nei ogsaa.... Saa vi vet faktisk ikke helt, blir nok bedre loepet av uka for da faar vi vite mer om jobben hjemme. Unasett saa blir det ikke hjemflytting foer januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå