Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 fullførte uker å 3 dager nå å siden i dag tidlig har jeg hatt små flekker med blo på papiret..Det er sikkert ikke noe å tenke på for meg. Men er det lurt å ringe til lege eller si ifra til noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en skal alltid kontakte føden dersom en har blødninger... Greit å finne ut hvor blødningene kommer fra da...Lykke til..

Skrevet

Jeg har hatt sånne flekker med blod i ukevis.. Kommer og går litt.. Er nå 33 uker og 3 dager. Men poenget mitt var jo det at jeg fikk dette her NØYE sjekka for blei jo litt redd når det begynte men legene fant ingenting galt. Sålenge du ikke har vondt samtidig og kjenner liv så er det nok greit! De trodde at det rett og slett blei mye press nedover og små blodkar som sprakk. Blør faktisk litt akkurat nå! Hehe.. Men jeg ville nok likevel bedt om en liten sjekk på sykehuset for å være på den sikre siden!!! Er skummelt sånne ting.. Men hvis det bare er litt "spotting" så er nok allt bra=) Lykke til!

Skrevet

Jeg har av og til fått noen bloddråper på papiret også. Fant ut at det kommer fra baken! Sikkert noen hemorider tenker jeg, eller skjøre slimhinner. Kan komme selv om jeg ikke har bæsjet. Men hvis du er sikker på at det kommer fra skjeden ville jeg vært litt mer på vakt. Da bør du for sikkerhets skyld ringe føden og spørre. Lav terskel på å ringe dit!

Skrevet

jeg er nå i uke 38.. og i dag har det kommet litt (veeeldig lite) blod sammen med utflod... noen som vet?? skal jeg ringe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...