smilan Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Traff BF i januar i år. Vi bor 50 mil fra hverandre og ingen mulighet til å flytte sammen før ett år når jeg er ferdig på skolen. Han har 2 barn fra før, det er 9 år mellom oss to, jeg er strax 30. Nå er jeg 10+5 dager og han er vel ikke akkurat happy da. Han har ingen ting imot barn, men syns det er tili å få det sammen. Er jo enig i det, men nå er det liksom skjedd da... Å jeg er 30 år. Føler meg så alene om dette, tror han ødelegger for seg selv sånn som han driver på... Jeg har begynt å bli likegyldig overfor om han er med på dette eller ikke... Kjett att det blir sånn :`-(
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei du. Så trist at du føler deg alene, ikke gøy det når man er gravid. Kanskje du skal fokusere på gleden over at du skal bli mor, og så får heller BF bestemme hva han vil på egenhånd. Selvfølgelig er det ikke en ideell situasjon å bi alenemor, men tror nok det er mye bedre enn å være sammen BF hvis han absolutt ikke ønsker barnet. Husk også at guttene/mennene ofte ikke ser lykken over det å bli far(igjen) før magen kommer, og det nærmer seg:-)
smilan Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Det er akkurat sånn jeg tenker, at dette skal nok gå bra med ell uten far, men trist likevel da... Han får komme når han er klar for det, men da er det ikke sikkert jeg er der, men time vill show....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå