Gå til innhold

Når baby mister håret...


Dojamor

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Gutten min er 4 uker, og har begynt å miste "fjone-håret" sitt:-) Det jeg lurer på er om det er normalt at jeg kan "plukke det av"? Han har blitt nesten helt skallet i vikene, og jeg kan plukke av små fjoner med hår. Skal det være slik? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner virkelig ikke - men ser og at gutten vår her er blitt litt tynnere på sidene... Har ikke hatt barn som er født mer hår før - og syntes det bare er så utrolig nydelig med det flotte håret til han. Spesielt når han er nybadet og håret står rett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det kunne jeg med gutten min og, han nå helt skallet på toppen av hodet. jeg spurte helsesøster på barseltreffet. hun sa at alle babyer mister håret, for mange skjer dette parallellt med at nytt hår vokser frem, og da synes det ikke så godt. hos noen så mister de alt håret på en gang før nytt hår vokser frem, og da blir de som min skallet. gutten min som nå er 6 uker ligner litt på 7. far i huset, skallet på toppen, rynkete i pannen og tannløs. =) Han hadde sikkert akkurat fått pass inne i hornet på veggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Har nettopp fått mitt 3 barn. Alle har mistet mye hår:). Di to eldste har flott og tett hår nå, så du trenger nok ikke å bekyme deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...