♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Den mørkebrune feltet rundt brystvorta klør no inni granskauen mye og det er fullt av små lyse "kuler" skal det være sånn? de vokser ganske bra nå. Er det derfor? og hva er de lyse kulene for noe? minner litt om kviser er 9+3 nå
Alle gode ting er 3:) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jeg klødde oxo veldig i førsten, av og til litt nå også. Så regner med at det er sikkert normalt:) de kulene du nevner vet jeg ikke hva er så det kan jeg ikke svare på, bare klør jeg..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 noen som veit hva kulene er?
HH72 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Her klør det også, tror det er pga øke blodforsyning og vekst. De små kulene mener jeg er talgkjertler
Maya og Mini Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Jeps, dette er vanlig praksis for meg, går med tredjemann nå, og klør som ved de to første svangerskapa. Det har faktisk vært det første og sikreste tegnet på graviditet alle 3 gangene! Det brune området øker hos meg, og jeg har noen synlige talgkjertler. De kan minne om kviser som du sier, men ikke klem på dem! Jeg har en liten prikk som ikke forsvinner, og jeg innbiller meg at det er fordi jeg klemte på den.. Men veit ikke, da. Alle andre forsvinner etterhvert. Huff ja, det klør! Og den sarte tynne huden på brystene tåler ikke så mye kloring. Om jeg glemmer meg, feks i dusjen, får jeg blodutredelser..:-( De går fort over, men ser ikke bra ut! Jaja. Ellers er brystene fine, da.. :-) Sier gubben! Og jeg har ikke mange andre plager denne gang så jeg skal ikke klage.. Men svangerskapkløe hører jeg om av og til, men har aldri lest noe konkret.. Lurer på hvorfor? Er dette en myte, kanskje? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå