Gå til innhold

Hvordan organiserer du klærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uviktig tema, men gøy å høre hva dere gjør.

Henger masse søte klær til tørk på stativet nå :)

Vet ikke helt hvordan jeg skal organisere klærne i kommoden. Har en Malm kommode med 4 store skuffer og 2 små.

Tenkte å bruke nederste skuffen til sengetøy og evt tepper hvis jeg får plass. Ellers havner dette i skapet.

Skal jeg ha en skuff pr str, eller dele opp i bodyer, bukser, pysjer osv? Hva gjør dere? Egen skuff til sokker og strømpebukser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke kommode, men jeg har to store hyller under så jeg har kurver under

der har jeg en kurv med bukser og gensrer, en med bodyer, en med sokker, en med nattdrakter, og en med sparkebukser. De er i forskjellige str da.

Neste str har jeg liggende klart i 2 skap på badet.

Hadde kommode engang, men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det da.

Du får bare legge nedi å se hva du synes virker mest ryddig og praktisk :)

Trur jeg hadde brukt ene til bukser og gensrer og sparkebukser og neste skuffe til bodyer, sokker og nattdrakter :)

Ikke alt i en skuffe. Lettere å finne frem da.

Skrevet

Jeg har en lignende kommode, og jeg har valgt å putte en størrelse i hver skuff, men kanskje endrer jeg det. Foreløpig har jeg ikke så enormt mye klær, siden jeg regner med å få en del gaver og heller ikke vet hvor stor nurket blir... Har lagt bodyer for seg, pysjer for seg, bukser for seg etc.... Sokker og annet "smådill" ligger i en av de små skuffene... Men jeg har altså aldri gjort dette før, så kanskje endrer jeg system. I nederste skuff har jeg tepper, ulltøy etc...

Skrevet

Jeg har også drevet å sortert og vasket på det tøyet som skal brukes på nytt . (venter en gutt til )

+ at jeg har vasket det nye tøyet vi har kjøpt / fått

Det er kjempekoselig !! :)

Skal ha alt i stellekommoden ( skal kjøpe snart)

da vi ikke har eget rom til babyen er det greit å ha en plass kun til hans ting.

Har tenkt å kjøpe flere sånne skuffedelere på ikea ( har det i andre kommoder i leil. og ) det er lett å holde orden da ! (selges i pk.med 3 stk i forskj.str. settes nedi skuffer )

Så da har jeg tenkt å legge oppi klær i str. 50 / 56 øverst + sokker o.l

teppene får nok også plass.

Tøyet som er større har jeg i plastkasser til det tas i bruk.

Skrevet

Jeg har stellekommode på badet.

Skuff 1 (øverst) bleier, sokker, vaskekluter, neglesaks og annet dill

skuff 2: pysjamaser, strømpebukser og bodyer

skuff 3: gensere og innejakker

skuff 4: bukser, skjørt og kjoler

Har egen kommode (malm med 3 skuffer) på rommet hennes til sengetøy, pledd, tøfler og klær som ikke blir brukt i det daglige.

Trenger faktisk alle 7 skuffene etterhvert som barnet ble større. I begynnelsen hadde jeg faktisk plass til hånkler i den nederste skuffen i stellekommoden, men det ble fort trangt om plassen og de havnet derfor i skapet under vasken.

Skrevet

Jeg har stellekommoder på badet jeg også..

skuff 1; hvite langarma "undertøysbodyer", sokker og pysjer.

skuff 2; "Pene" bodyer, t-skjorter og gensere

skuff 3; bukser

Skuff 4; sommertøy

har også en malmkommode på rommet hans.. med 4 skuffer og to små på toppen. Der har jeg en skuff med sengetøy, en med pledd.. en med tøy i neste str som jeg kjøper litt underveis.. og øverste skuff ligger det jakker som jeg ikke har plass til nede..

Bleier, og annet dill har jeg i en annen hylle på badet.. hadde det øverst i stellekommoden først.. men den måtte jeg ofre for klær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...