NickNoLte Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 hva har jeg lyst på? hva gidder jeg å lage? hva har jeg å lage av???? (.....lite og.... ingenting) noen som har et godt middag til 1 mat?? gud så trist det er å være alene og lage mat..... kommer til å sulte meg i hel disse 2 ukene....
Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Sitter her helt alene og venter på at frossenpizza'n skal bli ferdig stekt... Ellers er det jo godt med pasta med en god pastasaus. Eller løvstek med pommes frites. Hva med å steke et pitabrød eller to og fylle med masse digg? Ostesmørbrød, så får du brukt opp brødet før det blit gammelt Eller en real Fjordland;) Det er kjempekjipt å lagaemat til bare seg selv...
-A&L- Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Så enig så enig. Skal være alene neste 14 dagene jeg også. Laga meg en pasta salat i går med kylling og ost. Fant ut kl 1630 at det kanskje var påtide med frokost i dag.. Tipper jeg kommer til å ha den salaten i mange dager fremover. Gidder ikke lage noe styr til bare meg, bare det metter magen er jeg fornøyd.. Nå har vel ikke jeg noe normalt forhold til mat fra før, men når poden er hos meg, går det fint men nå vet jeg at matbudsjettet max blir på 300 kr disse ukene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå