Gå til innhold

Hei alle dere som har vært her en stund og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som kommer fra 2 tri sånn ca i dag og dagene fremover.. Skikkelig stort å endelig komme til siste innspurten i dette svangerskapet.... Litt blanede følelser rundt dette. Var deilig å være i slutten av et trimester og ikke ligge sist. Og nå ligger eg lissom sist her inne. Men det er jo godt å være her og,selv om eg synes at det er litt skremmende å lese om fødsler allerede... Jaja,håper vi alle her inne får et bra trimester og at det er en god tone her inne....HA EN GO HELG:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Klompen :-)

Da er vi kommet oss over til del. Jeg tuslet over i går,da...tjuvstartet litt :-) Vi kommer jo til å ligge sist sammen en god stund...blir spennende å se hvem som får ut jenta først av oss :-)

Ha en god helg du også!

Skrevet

ja det blir spennende:) Må vi huske å skrive innpå her når det skjer:) Har dere bestemt navn på jenten då??

Skrevet

Velkommen inn på 3. trimester. Jeg husker hvordan det føltes å komme inn på dette foumet...jeg følte ALLE skrev om alt de gjorde for å få fødselen i gang, og jeg følte plutselig at min termin lå uendelig langt fram i tid. Men jammen har tida gått fort, og plutselig har jeg bare 11 dager igjen. Det er en spennende tid. Gled dere til dette trimesteret. :-)

Skrevet

tusen takk for hyggelig velkomst. Husker at eg følte det samme da eg begynnte på 2 tri. Da var det og en som sa at det kom til å gå veldig fort. Og det stemte:) Håper det gjør det no også som du sier:)

Skrevet

Ja, vi har bestemt navn. Det gjorde vi ganske tidlig, etter første ultralyd. Vi fant et navn som vi falt for begge to, også var det viktig for oss at prinsessen har et navn, dersom det skulle gå galt underveis. Har valgt å holde det for oss selv da :-). Et ganske uvanlig navn, ikke mange som heter det, ikke i Norge ihvertfall. Har dere navnet klart da?

Skrevet

Må si at jeg syns det er godt å komme inn på 3.trim, da er det ikke nok et trimester å fullføre før termin, nå skal jeg bare være her og kose meg med magen, og lillegullet som har slått seg til ro der, fram til fødselen. Selv om det er lenge til termin, syns jeg tiden går fortere nå, de siste to-tre ukene har flydd avgårde. Håper formen holder seg, slik at jeg kan nyte siste del :-)

Skrevet

Skjønner:) Vi har ikke bestemt oss helt enda men vi er ganske så forelsket i Celine. Så tror kanskje det blir det. Får se når hun kommer. men vi har egentlig bare det navnet vi...Sønnen vår heter Benjamin. Synes Benjamin og Celine passer sammen:)

Skrevet

Så rart..eller ikke rart, vi snakket mye om Celine/Celina, evt ine/ina, før vi kom fram til endelig navn på tulla vår :-) Det er et veldig fint navn, veldig...feminint på en måte. Du får nok vite navnet på jenta mi sånn etterhvert, det glipper nok når terminen nærmer seg...=)

Skrevet

D jeg kom inn hit var det som å begynne på nytt igjenn hehe.

Følte dette ble et langt trimester.. MEN vips så har jeg bare 6 uker igjenn :)

Så tiden har faktisk gått fort likevel. Så nå begynner det å nærme seg og har full nedtelling :)

Velkommen hit forresten :)

Skrevet

hehe.gleder meg:)

Skrevet

Tusen takk:) kjekt med en varm velkomst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...