NickNoLte Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 jeg har ingen mannfolk å spørre, derfor må jeg jo spørre dere!!!! er det noen handy people der ute!!?? Stolen.... som jeg skrev om i et annet innlegg... hvis jeg skrur ut skruene som jeg nettopp skrudde i når jeg skulle montere den,.................. blir stolen veldig mye løsere når jeg da monterer den igjen? .... eller like stødig? :-)
Sånn kan det gå Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Littegrann løsere kan den bli, men bare lim den når du skrur den sammen igjen så er du sikker.
NickNoLte Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 aaaahh!! såklart! vil liksom være litt flid med denne (maler på) og vil den skal være helt tipp topp!!! håper det går bra!
NickNoLte Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 maler en og en bokstav, siden det må tørke før jeg tar sjablongen over den forrige bokstaven! foreløpig 3 bokstaver, 1 i hvert hjørne, så resultatet kan ta sin tid!
Ronja&Odin Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 hihi ringte pappa og spurte og han sa at det er spørs på åssen stol det er og sånn... men hvis du er usikker kan du evt ta litt tre lim andre gangen du monterer den sammen....=)men den skal jo holde da sier han... bare en ekstra sikkerhety med limet=)
NickNoLte Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 ska seeiiii!! ringer pappa og greier!! "du pappa... det er ei her på din baby dot com som lurer på atte om atte....." hihihi thank you!! i tillegg var det bare to av fire skruer jeg var nødt å skru av, så det skal nok holde godt... takk pappa! Den er nå demontert, og jeg har malt på 3 nye bokstaver i hvert sitt hjørne/rygg..... Mens jeg venter på malingen skal tørke, bør jeg finne ut hva jeg skal spise............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå