Gå til innhold

så endte ferien med sykehusopphold:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stedenfor en koselig campingtur med gutten vår på 2 år, endte ferien min på observasjon på føden i kristiansand.. Jeg gikk hele dagen med skikkelige tak i magen, og de var slik at jeg måtte puste meg gjennom de. Kjentes ut som de 1ste åpningsriene m 1 mann.

På kvelden ringte jeg føden, og fikk time med en gang. Der lå jeg på observasjon 1 døgn, og fikk tabletter mot sammentrekningene og en sprøyte slik at lungene til mini skulle modnes. er i uke 23 nå.

Heldigvis var ikke livmorhalsen preget av sammentrekningene, så nå håper jeg bare at de ikke kommer tilbake og at mini holder seg der han skal være noen mnd til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

Dette hørtes ikke bra ut:/ Han skal jo vente til huset er ferdig før han kommer ut!

Er dere hjemme igjen fra ferien nå da eller? Alt blitt rolig igjen?

Du fikk vel beskjed om å ta det roligere nå da?

Håper det står bra til med dere alle:)

Klems

Skrevet

Hei!

Huff, det hørtes ikke bra ut nei:( Lillemann får holde seg inne noen måneder til!

Lykke til!

Skrevet

Hei.

Nei, han får vente til huset er ferdig, vi har ikke tid til dette nå:)

Det får være måte på å snike i køen:) Neida, det var ikke noe gøy, men føler at det har roet seg nå. Fikk beskjed å ha lav terskel på å ta kontakt.. Så får jeg heller ta det litt med ro nå. Blir visst lite jobbing på huset for min del:)

Vi snakkes på onsdag hvis ikke dere er på føden da:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...