Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Vår har så korte soveøkter på dagen. Stortsett bare en halv time om gangen. 3-4 ganger. Legger seg rundt kl.20 og sover til rundt kl8. Mat i 2-3 tiden og i 5-6 tiden
Den lille blå smurfen Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Du er heldig som har kveld kl 20!! Jenta mi er født 7.mars og legger seg ikke før i 23-tiden, men sover da til alt mellom 9.30-10.30 uten mat, men kunne nok heller tenkt meg tidligere kveld og litt tidligere morgener! Så sover hun etter neste måltid (ca 13-14) og til måltidet etter, 3 timer etter. HEnder hun sover 4-5 timer også, men alltid de tre timene. så har hun en blund fra ca 19 og oftes ca to timer før det er kveld igjen 23. har prøvd å drøye kvelsluren i håp om tidlig kveld men fungerer ikke så bra... Tror hun sover mye, men hører til historien at hun er 5 uker tidlig født, og de sier at barn i uke 35-37 bare sover i de ukene, så jeg tror kanskje det kan ha litt å si, uten at jeg vet... Ammer du? Her er kun mme, tror det og skal sitte litt 'bedre unna'
Sunshine med småtroll:) Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Vi har 2-3 dupper som varer vanligvis 30min-1 time.Noen ganger lengre men det er sjeldent. Legger seg kl 1900 og sover mellom 3-6timer. Våkner vanligvis 2-3 ganger iløpet av natta for å få mat,men sovner raskt igjen. Står opp mellom 0630-0730. Han er 16uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå