nr.2 på vei =) Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 tror jeg holder på å miste. var sånn sist jeg mistet å....nå har jeg hatt brunlig utflod i 3dager.. har ventet på at d skulle begynt å blø ordentlig, men ingenting skjer.. må jeg ta sånne tabletter for at det skal blø ut, eller går d av seg selv når det bare er i uke 6?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Har hatt brunlig utflod hele svagnerskapet. Er i uke 32+5 nå. Når det begynte ringte jeg og hørte med jordmor og hun sa at det var helt normalt å ha det. Og at så lenge jeg ikke hadde vondt eller at det begynte å komme friskt blod så var det ikke noe å være urolig for. Lykke til=)
blå+? Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 jeg og hadde det sånn i uke 6 og uke 7. I uke 8 var jeg på ultralyd, og der stod alt bra til:)
snart en av hver;) Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 håper det går bra for deg!!! er selv i uke 30, men har gjennom hele svangerskapet hatt både brun utflod og blødninger...Roet seg litt i det siste...man blir redd hver gang, men det kan tydelig også gå bra;) hadde det slik i første sv.skap også. Krysser fingerene for deg!Lykke til!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 jeg blødde litogmed klumper jeg, tok ul og alt var bare bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå