Asobi Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 2 uker til termin, så jeg har ikke helt ventet at det skulle starte noe ennå, MEN, nå lurer jeg veldig på hva det er jeg kjenner. Har i går og i dag hatt vonde kynnere som tar mest tak nede i bekkenet. De varer ca. 45 sekunder og kommer uregelmessig, men de kan komme mens jeg sitter helt stille og om jeg endrer stilling stopper de ikke. Kan kynnere endre litt karakter mot slutten eller kan dette være en form for modningsrier? Vanskelig å forklare helt, men kanskje noen kjenner seg igjen??
jente Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Det kan jo hende noe er på gang.. Alt fra uke 38 - 42 er jo normalt å føde.. Jeg fikk førstemann 9 dager før, og andre barnet 12 dager før.. Så jeg venter at denne babyen også kommer før terminen. Hvis det blir sterkere utover kvelden ville jeg ha tatt en telefon til føden, det kan jo hende dem får svart deg...
Lille Luna Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har det veldig likt. Det er som sterke murringer, litt vondt, men ikke så vondt at jeg tenker "nå dør jeg"...slik jeg har fått intrykk av at rier føles ut. Jeg er så usikker på hva jeg egentlig skal kjenne, og hvor vondt ting skal være før jeg ringer føden. Hm, jeg hadde ikke trodd at det skulle bli så vanskelig å kjenne hva som er hva...jeg er 1 dag på overtid idag og, så det bør jo skje noe snart.
Asobi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 Ja, dette er vanskelig. Selv om jeg har opplevd rier før, så synes jeg det er vanskelig å avgjøre denne gangen også. Men, vet jo at det skal gjøre mer vondt enn dette... Bare litt spennende å tenke på at dette kanskje er en vag begynnelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå