NickNoLte Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Holder på å male en stol, og bruker sjablonger med bokstaver. jeg monterte den jo først vettu... jada... så nå når jeg skal ta sjablongen, som har hele alfabetet i store og små bokstaver nedover, får jeg jo ikke satt den bokstaven jeg skal ha der jeg skal ha den, pga rygglenet stenger for at sjablongen kommer opp på den linjen første bokstav på.... Stor A til K går liksom for de er på lik linje, men det blir ikke det jeg skal skrive!!! For det beste resultatet må jeg vel demontere stolen igjen.... men.. er det så bra med tanke på hullene jeg har skrudd skruene i, jeg vil jo den skal være god og stødig, vil det ødelegge mye av stødigheten!!??!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå