Gå til innhold

Da har vi handlet siste rest

Anbefalte innlegg

Skrevet

til minsten... tror jeg iallefall ! saa naa kan han bare komme :)

16 dager igjen naa saa det var greit aa faa bilstol osv paa plass naa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan komme når som helst, med andre ord. Da er det bare å vente...

Skrevet

Åh så spennende...Lykke til med fødselen:0) Så herlig å ha en sånn fantastisk tid forran seg.

Skrevet

Trur jeg har alt klart jeg også:) Vakset opp det meste.

Trenger flere vaskekluter da. HAr bare kjøpt 10stk, men det kan jeg kjøpe senere. Ellers har jeg vel klart det meste ja :)

Må vakse trekket på bilstolen jeg har fått lånt da. Er vel det eneste som mangler.

Ha på sengeklær gjør jeg like før terminen eller etter vi har kommet hjem.

Har 6 uker igjenn :) Gleder meg. Men han kan godt komme om 4 uker da ;) Men ikke før det, for papan er på sjøen til det er 2 uker igjenn til terminen. Men han kan komme like etterpå :)

Skrevet

Haaper han holder seg inne de 16 dagene da for jeg skal ha KS da :) Er enda en stund til termin saa det boer gaa greit....

Ellers saa er ikke alt helt klart hjemme, men det er bare smaaplukk. Naa er iallefall alt i hus :)

Skrevet

svigerinna mi, dama til min bror, ventet sin første, og hun hadde planlagt keisersnitt.

Jeg tenkte ja da vet jeg når han får bursdag :) Trudde jeg.

Han ville ut 4 uker før terminen han, og ca 2 uker før planlagte keisersnittet hehe. Vannet gikk den natta.

Men hun fikk keisersnitt likevel da. Han lå med rompa ned, og de vurderte henne om hun kunne føde han, men de tok keisersnitt. Litt trangt bekken.

Han var 3kg også når han ble født.

Skrevet

hehe... Ja, det er noen som ike kan vente :)

Her skal mini tas 12 dager foer menstermin og 16 - 22 dager foer UL, avhengig av hvilken UL man foelger.Siste UL tilsier ca 18 dager foer saa jeg satser paa at holder seg der inne.

Uansett saa faar jeg KS for dette blir KS nr 3 saa noe annet er ikke aktuelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...