Gå til innhold

Dere som har jenter. Likner de mest på deg,eller pappaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare gutter fra før, men venter nå endelig jente. Syns alle 3 gutta er veldig lik pappaen sin. Så derfor lurer jeg på om det er sånn at jenter ofte likner mammaen sin? Vil så gjerne at hun skal ligne på meg, å få lyst hår og blå øyne. Det er forresten en ny pappa nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dattera mi hadde en liten periode hvor hun liknet meg på en prikk, men har mesteparten av tiden liknet faren. Hun er 8 nå, og er VELDIG lik han. Hun har kun øynene etter meg utseendemessig, men kroppsspråk og holdning er visst helt likt meg da jeg var liten. Sønnen min på 2 har derimot vært veldig lik meg fra starten av, er først den siste tiden han har begynt å likne pappa'n.. =)

Skrevet

Hun likner mest ustseende messig på meg, mens være måte er helt lik pappaen.

Og sønnen var likner mest på meg får jeg høre, og han har min være måte..

Nå vente vi en jente så det blir spennende å se hvem hun likner på..

Skrevet

hehe mi er helt lik meg både utsendemessig og sånn hu er..alle kommenterer d hehe :)

Skrevet

Ja, jeg glemte å skrive at hun er helt lik meg i gangen, det har vi fått høre mange ganger..Og hun likner så på meg når jeg var på hennes alder..

Og hun elsker å pynte seg, og vil gjerne bruke mitt tøy.. Da kler hun seg ut, og stor koser seg..

Men, det er ennå flere år til tøyet mitt passer henne, og hun pleier å si, det tøyet skal jeg arve av deg mamma...

Så jeg har fått en jente som elsker å pynte seg, og skifte klær mange ganger om dagen,,

Så der er vi like, jeg skifter ikke så mange antrekk om dagen da, men pynte meg synes jeg er koselig...

Skrevet

Min ligner veldig på faren sin.

Skrevet

Min datter ligner pappaen sin totalt. Helt fra hun var baby, så sa folk som møtte oss, 'Hun ligner faren sin, ikke sant?' Det er absolut ingen tegn til meg i henne, ikke utseendemessig, være måte, og ellers. Alt er fra faren og hans familie.

Jeg mener første datteren lignet meg litt mer, men nå er det så mange år siden (hun var dødfødt) at jeg ikke husker helt. Lurer veldig på babyen i magen og hvem den skal ligne.

Skrevet

ho eldste er mest lik pappan sin, har kanskje noen trekk fra meg, men ser veldig godt hvem faren er ja :)

Ho yngste ho har ikke en snev fra faren sin engang og er ganske så lik meg :)

Så her er en av hver :)

Begge har munnpartiet mitt da. Der er de like som søsken. Ellerst totalt forskjellig på måten å være på også.

Skrevet

Hei har en jente ho ligner bare på meg ..

Skulle ikke tru at ho hadde en far .Venter nu en gutt lurer veldig på hvem han ligner på ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...