moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Vårt forhold er sånn passe. Jeg har egentlig ikke noe imot de, men innimellom så gjør de ting som jeg ikke kan fordra og gjør at jeg heller ikke liker de så godt.
yasmina Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Ja, vi har et godt forhold syns jeg. iallefall saa godt man kan ha naar man er paa hvert sitt kontinent....
blond Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Veldig godt forhold! Jeg har vært veldig heldig med svigerfamilien min, må jeg si.
boble <3 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Ja heldigvis. Svigermor og svigerfar er helt fantastiske, geder meg ti hver gang vi skal møtes faktisk. Er nok nærmere min svigermor enn min egen mamma.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Vel, jeg elska svigerfar, men han døde dessverre for 4 år siden. Svigermor har jeg et ekstremt annspent forhold til
bambi på isen Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Mine svigerforeldre er helt topp, mye bedre en til mine egne foreldre;-) Pappa går jeg greit overens med, men klarer ikke mamma, nå er vi nede på ferie, og vi bor hos svigers, har vært hos mamma og pappa i 2 netter, det er mer en nok for meg!!
ungdomsmor Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 svigermor døde får jeg kom inn i bildet,svigerfar likte jeg veldig godt men han døde for 6 år siden
~~DoraDora~~ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Moren til mannen min døde da han var 10 år gammel... Men jeg har eet kjempegodt forhold til svigerfar og kona hans. Svigerfar ringer som regel til meg når det er noe. Han er alle tiders. Han stiller alltid opp som barnevakt for de tre barna våre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå