jente Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Vi valgte en Tautonia - Sprinter 3, og den har 3 hjul, hvor det første hjulet kan enten låses i fast stilling eller ikke. Det er en vogn jeg vet jeg vil kose meg mye med.. Hadde samme merke til førstebarnet og den ble handlet for over 10 siden, og da valgte vi 4 hjul.Den var en jubeleumsvogn, og den var mørkeblå med hviteprikker, og innebeygget "spilledåse".. Nå har vi valgt vognen i mørkebrun...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 her ble det 4 hjul. ikke noen spes grunn. den vi synes var finest, og som passet vårt behov.
jente Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Det er jo det viktigste at vognen passer for den som skal bruke den,, HA en fin dag:)
<3 girls <3 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 mi 3hjulsvogn hvelter visst mi suppe setter seg litt frampå vogna på skrå..de blir aldri kjøpt ijen og vil ikkje anbefale,.. eg ringte den vi kjøpte den med å spurte om det var vanlig att dem hveltet,men da sa hun bare att en har aldri noen garanti
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg valgte 4 hjul og de ble Brio sing. Ikke noe erfaring med vogner så valgte den for den er kjempe lett å trille og dri lekker:)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Har vogn etter lillegutt og det er en teutonia -05- modell. 4 hjul. Kjøpte også en brukt simo -04 vogn og det er også en 4-hjul. Regner med at vi bruker Simo-vogna til sovevogn i bhg når lillegutt begynner igjen til høsten.
Trulte76 Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 jeg valgte 4 hjul Synes 3 hjulingene ser snodige ut pluss jeg tenker at de kan ikke være så stødige med et hjul foran. Så jeg vil ha 4 hjul. Men dette er bare noe jeg trur. HAr aldri prøvd en 3-hjuling. Men synes de med 4 hjul ser bedre ut uansett
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Her ble det 4 hjul Har vært fast bestemt på det hele veien. Så da ble det Simo kombi Kjempefornøyd! Vil ha 4 hjul pga. jeg mener det er best på høst og vinterføre!
*gurimallaika* Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Jeg valgte å kjøpe Brio Happy (fås bare med 4 hjul). Men kommer nok til å kjøpe en 3-hjuling når frøkna blir eldre (rundt 2 år), for de er enklere å få med seg rundt. Men jeg liker ikke de som kan brukes med liggebag, da veldig få av dem har mulighet til snu sportsdelen mot meg. Og de som har den muligheten har ikke justerbar ryggplate i liggebaggen. Prøvde med puter til guttungen, men det ble aldri bra. Hadde kombivogn til han, så det var et krav at det skulle være duo denne gangen.
Billefrøken Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Vi kjøpte barnevogn i går, valgte teutonia mistral kombi 08 mod. Den er med mykbag og vendbart styre. Veldig praktisk! Tror vi kommer til å bli fornøyd.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Vi har valgt 4 hjul og valget falt på Simo kombivogn;) Jeg har aldri likt 3 hjulinger jeg......
Høns Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 TFK joggster twist. Den har 3 hjul, med svingbart forhjul. Perfekt til vårt bruk. Brun bag og blå sportsdel.
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 Vi har valgt en Emmaljunga Edge Duo med fire hjul fordi den passer vårt behov. Jeg syns den er ganske fin også, og selvfølgelig stødig. Jeg syns flere av trehjulingene er kjempefine, men sånn ble det nå for oss....
monica får juliprinsesse Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 har en av hver...en simo kombi å en babideal m 3 hjul...begge kommer til å bli godt brukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå