Gå til innhold

Hvor mange virket fullmånen på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her, like stor og tjukk ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, godt vi ikke er alene om det, da! Hørte de hadde hatt et rush på føden her, på MIN termin, men jeg var ikke blant dem... Noen sier at fullmånen virker to dager før og to dager etter, så vi har fortsatt et håp i helga;-)

Skrevet

har heller ikke hatt nåkka virkning, har termin i dag......

Skrevet

Sitter her enda jeg og.

Skrevet

He he, ja leste det med to dager på et innlegg her... vi får håpe!

Nå har ikke jeg termin før 4 aug, men mens termin den 20 juli da ;o)

Kanskje den stemmer... hehe

Skrevet

Fortsatt her jeg og :( 10 dager over termin idag...

Skrevet

Jeg sitter her enda jeg og, 1 dag på overtid. Mye murringer og rare greier som foregår der nede, men ikke skikkelige rier ennå. Jeg tror slimproppen har gått da.

Skrevet

Jeg trur de fleste som svarer på det innlegget her i dag fortsatt sitter her tjukke... :/

Jeg gjør det selv.. Jeg har termin om 6 dager.. *gleder meg kjempe masse*

Skrevet

Jeg har jo "bare" menstermin 18.7 og UL termin 27.7 - men jeg merker definitivt at kroppen er blitt mye mer foedeklar siste doegn. Mye sterkere kynnere, mer superdupergravid paa et vis. Om det hadde kommet uansett vet man jo aldri, men at det er mer intenst nedi der og at jeg foeler meg mer moden og klar, det vil jeg si. Har lenge trodd at en gang mellom 20. og 22.7 saa smeller det. Vi faar se. =o)) Mye mer rastloes og ubestemmelig osv. Og syklet en halvtime paa studio i dag, det var UTROLIG mye mer slitsomt enn det pleier, puh......

Lykke til alle, kanskje noen her foeder i morgen? =o) Keep us posted.

Skrevet

Jeg fødte på fullmåne sist -5 dager over termin, så jeg hadde satt min lit til den denne gangen også... Men sitter nå her enda. Har termin i morgen. Får håpe virkningen varer en dag eller to til.. Føler meg veldig klar og har hatt sterke kynnere/murringer i 3 uker nå. Skal prøve ut akupressur etterpå.. :)

Skrevet

Jeg er fortsatt "på tjukka" jeg også! Termin i går, og ingen tegn til at det skjer noe på en stund.....

Skrevet

Jeg fødte på søndag - to dager etter fullmåne!

Tror forresten jeg gjorde det med eldstejenta også - hun var prematur da, men like fullt to dager over fullmåne...

Skrevet

Jeg har tre barn, og to av dem kom da det var fullmåne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...