caremi Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 ....2 gang på bare noen uker har jeg blitt rygget på.Første gang ble det ingen skader på bilen..heldigvis.Men i dag ble begge dørene på førersiden trykket inn.Og det var den største idioten med mest penger i gata som rygget på meg med sin urgamle volvo 240.Han fikk ikke en skramme på bilen sin.Også sier han at jeg så jo at han hadde startet bilen sin og at den sto og røyk...hva i all verden har det med saken å gjøre.det var jo hannes feil alt dette.Dette blir nok ikke billig.Også er samboer borte og alt.Ble litt skjelven av det hele, men mest forbannet.Heldigvis skjedde det rett borti gata så jeg bare kunne komme meg hjem. Måtte bare få ut litt frustrasjon... Også skulle vi selge bilen også....argh
LuckyLuke Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Det har jo ingenting å si at du så han starte opp bilen. Når man rygger har man vikeplikt for ALLE. Så det er bare å skrive skademelding, så er det han/hans forsikringsselskap som skal betale! Skjønner godt at du blei forbanna!
anette&tutta mari :) Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 skriv skademelding! dette skal han betale for!
Edelweis Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 skriv skademelding da. er jo hans feil. det var han som rygga, ergo han har vikeplikt for ALLE andre. hvis han nekter å ta på seg skylda kan du bare anmelde han for hit'run liksom.
smilan Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Dette er hans feil, skademelding må skrives og er det enkleste. Ble rygget på i vinter, sto å så på, fikk tatt nr på bilen så gikk å anmeldte til politiet... Tilslutt ble jeg rådet å skrive en skademelding med bilnummeret, da tok forsikringsselskapet opp dette med den som rygga på meg - den personen hadde tilslutt ikke noe valg... Det var nesten en mnd med sløsing av tid og frustrasjon opp til tak - nivå før det ordna seg... Masse lykke til...
Trulte76 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Visst han rygget så har han vikeplikt uansett. Uansett om du så han hadde startet bilen, så var det uansett han sin feil. Man har vikeplikt for ALT når man rygger. Har dere skrevet skademeldingskjema da? For der skal dere jo forklare hendelsen, og de finner jo ut hvem som har skyld her. Som da er ingentvil på er han.
<3 coccinelle Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 selv om du ser at han starter opp bilen regner du jo kanskje med at han ser seg for før han rygger.... Tenk om det sto et barn der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå