Gå til innhold

Stillheten senker seg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår reiste tenåringen i huset på 2 1/2 ukes sommerferie til Danmark. Rart å slippe henne for første gang avgårde uten å være i nærheten, men kanskje på tide;-D

Lille rosa og eldstejenta er på handletur med sambo og jeg ligger under dynen og dibber:-)

Eldstejenta bor mye i leiligheten til mine foreldre for tiden pga nær beliggenhet til jobben sin og i kveld får hun en fetter på middagsbesøk. I tillegg har hun invitert lille rosa til overnatting!!!

Sambo skal jobbe i kveld og jeg blir dermed helt alene - om jeg sender avgårde lille frøkna da;-D

Hadde vært nydelig å våkne av seg selv i morgen uten noen som trenger meg, samtidig som jeg setter umåtelig stor pris på nettopp disse deilige morgener med det trøtte og blide fjeset som roper på meg:-)

Vi får nå se hva det blir til.

Skal i hvertfall lage en deilig biffmiddag til sambo og meg før han stikker på jobb....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå:o)

Da kan vi dibbes når mine små er i seng da vettø....

For nå er alt av skittentøy vasket og jeg skal mekke sammen litt taco.

Vi kan "snakkes" litt senere:-D

Skrevet

Ser man det ja..... Sender tenåring alene til Danmark..... hmmmm ikke bra, tror jeg må ringe barnevernet:o))) (kjenner jeg deg rett er hun nok ikke mutters alene der nede....)

Selv var jeg bare 17 år da mamma (under sterk tvil) sendte meg avgårde til Grand Canaria med en venninne....

Men jeg viste meg tilliten verdig........så det så.

Og at lille Rosa drar på overnatting hos storesøster er gull verdt....

Satser på at du har sendt henne avgårde...

Og at du koser deg med alenetid:-D

Skrevet

Hihi, vi sendte henne avgårde vi. Og lagde deilig middag her......

Etter 1 time ringte storesøster og var oppgitt......lille rosa ville IKKE skifte bleie, hun ville IKKE ha mat, IKKE tørst, IKKE lese, IKKE synge, IKKE leke, IKKE se tv, men sto kun ute i gangen og sa at pappa snart komme..........

Så nå ligger lille gullet her og har nikost med mamman sin før hun sovnet.......jeg tenkte det vel..............men jeg ser at vi nok må øve litt på soveborteutenmammaogpappa fremover.............vil jo ikke ha en sånn frøken som ikke klarer å finne roen hos andre......

Men vi prøvde som sagt!!!

Skrevet

HE he he he det kunne minne om en viss annen liten Knert.

Som ville sagt noe sånn som: pappa komme hente deg sart.....

Men det var forsøket verdt da, og godt ikke avstandene er for store:o)))

Skrevet

Jepp:-D

Vi måtte jo le selv også da........når sambo hentet henne og hun kom inn døra hjemme, løp hun inn til meg og kastet seg i armene mine........sukk........;-D

Skrevet

Ja det varmer jo ikke spesielt mye i et mammahjerte...... eller???

De er noen deilige skapninger, ingen tvil om det:o))

Skrevet

Rart med det: godt å våkne opp på en søndag morgen og bare være seg selv samtidig er det vanvittig godt å vite at små kropper vil ha mamman sin.... Jeg føler meg med ett som en litt dårlig mor jeg da siden mine 2 synes det er helt greit å sove uten mamma. Minste-gullet på 4,5 skulle sove over hos en venninde for noen måneder siden og jeg var helt sikker på at jeg sannsynligvis måtte ut å kjøre på kvelden for å hente henne. Men nei da, hørte ikke et pip før jeg selv ringe kl. 11 dagen etter. Og når hun kom hjem marsjerte hun bare rett forbi meg med nesa i været og minnet mer om en ten-åring!!!

Skrevet

Hihihihihi...........synes jeg ser henne:-)))

Man er altså ikke en dårlig mor selv om barna synes det er greit å sove uten mamma!!! Heller tvert om...............

Jeg må le av meg selv, for med de to store var det aldri noe problem om de ble invitert til overnatting. Synes bare det var helt nydelig. Er kanskje noe i det med at modne mødre blir mer på tuppa enn yngre.......ihvertfall kan jeg kjenne meg godt igjen i det. Før stolte jeg på at andre faktisk var flinke nok til å få ansvar for mine barn, mens nå er jeg ehm.........skeptisk;-D

Til en viss fornuftig grense vel og merke.............jeg har faktisk tiltro til menneskeheten ennå;-D

Skrevet

Nå har jeg aldri vært ung mamma, kun moden (sånn aldersmessig sett iallefall) og jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg er kjempe scheptiks....

T.o.m når det gjelder pappan. Ikke noe galt med den fantastiske mannen jeg deler hus og seng med, men jeg vet liksom best da.... og så er jeg vel kanskje en kjempe, mikroskopisk smule kontrollfreak;)

Skrevet

Hihi, å gi andre mennesker tillit nok, er kanskje en kunst flere av oss kunne blitt svært mye dyktigere til:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...