Gå til innhold

Konisering - påvirker det sjansene for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg er nå inne i 3.pp, og er enda ikke noen spire i magen min..

Jeg ble konisert vinteren 2007 pga celleforandringer.

Noen som vet om dette kan påvirke/gjøre det vanskeligere å bli gravid?

Noen som har erfaring også ang. oppfølging under graviditeten etter konisering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare slenger meg på her, for det lurer egentlig jeg også litt på. Har selv tatt denne operasjonen i vår. Jeg ble vel egentlig fortalt at det kunne ha en "teoretisk mulighet for tidligere fødsel" som hun kalte det...

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt. Men, ett par uker før termin er ikke så farlig.. Bare det ikke blir så lenge før termin.. :)

Skrevet

Hei!

Jeg ble konisert i juni 2003, og fødte en velskapt datter i desember 2007. Hun ble født to uker på overtid etter at fødselen ble satt i gang, mao ingen tidlig fødsel for min del, men så var det jo også en stund siden koniseringen ble foretatt.

Jeg opplyste om koniseringen og det ble skrevet i papirene mine, men jeg fikk ikke noen ekstra oppfølging pga dette. Svangerskapet var helt uten blødninger og jeg var frisk som en fisk hele tiden, syklet til jobb siste arbeidsdag før permisjonen begynte og var aldri sykmeldt.

Heldig!

Skrevet

Wow, for en solskinnshistorie :)

Men, hvor lenge prøvde dere før det ble spire i magen?

Skrevet

Det gitt relativt lett å bli gravid også. Ble gravid på 2pp, men hadde en SA i uke 6. Fikk igjen mensen etter 4 uker, og hadde en mens til før jeg ble gravid med snuppa, dvs 2pp da også.

Koniseringen ser ikke ut til å ha hatt noen betydning overhodet for min del. Nå prøver vi på en til, er 2pp nå......

Skrevet

Okey.. Da kan jeg ikke "skylde" på koniseringen i hvert fall.. ;)

Lykke til med nummer to da! Håper det klaffer snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...