Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hadde FEM stående på etter å ha sett en serie om fødsler og så kom noe med unge mødre som fikk hjelp med oppdragelsen (tror jeg det var). I hvertfall var det en liten unge der som umulig kan ha vært så mye mer enn 1,5 år som skulle avvennes med smokk og moren fikk råd om å legge barnet, gå og ikke gå inn igjen på 15 minutter (!!!!!) selv om ungen hele tiden hylte bestatt. Jeg begynte faktisk å grine jeg og måtte bytte kanal, fikk så vindt av den lille jenta. Hva får noen til å gå fra en så liten unge som gråter fortvilet og så ikke gå inn igjen på 15 minutter???? Det er jo en evighet for et lite barn. var jo egentlig ikke moren sin feil da, var denne som skulle hjelpe henne, men uansett. Synes det er totalt hjerterått. Hvorfor er det så grusomt å trøste barnet sitt da? Jeg forstår det bare ikke....
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Det reagerte jeg på også, fikk helt vond, og jeg er helt uenig i det som ble sakt der! Ble så sint, skiftet kanal! Hadde aldri gått fra babyen og latt han hyle i et kvater! Stakkars liten!
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Ikke sant? Vi har hatt barn som har vært veldig, veldig vanskelig å få til å sovne, våknet om natten osv, men å la dem være alene og hyle? Sånt gjør man bare ikke! *opprørt* Fikk lyst å gå gjennom hele tv-skjermen og ta opp ungen og trøste henne, selv om jeg så klart vet det ikke går.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg fatter heller ikke sånn oppførsel :-( Mødre burde følge sin magefølelse, og ikke høre på firkantede helsesøstre i sånne sammenheger.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Samme tankene slo meg! Forstå ikke at noen klarer å høre babyen sin gråte slik! Hadde noen bedt meg om å gjøre det der hadde jeg bedt dem om å ryke og reise!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå