Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Dersom jeg ber deg gjøre noe, betyr det gjør det nå, ikke om 3 dager Dersom jeg setter igang en maskin med klær før jeg går på jobb, heng det opp når det er ferdig. Siden jeg jobber flere dager i uka enn deg, skal jeg ikke gjøre alt husarbeidet. Når du ber meg ikke kjøpe flere dvd'er og lignende fordi vi holder på å pakke sammen alt vi har, ikke kom hjem med en stor ny datamaskin. Det er ikke bare jeg som skal lage middag
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Kjære kona mi.. Ikke start prosjekter du ikke vil fullføre. Hva om jeg klippet halve plenen og forventet at du skulle fullføre. Hvorfor skal jeg lage mat når pølse på bensinstasjonen er alt jeg vil ha. Ikke behandle meg som slaven din før du går på byen med venninner og forlanger alene tid. Da gidder jeg ikke være sammen med deg lengere.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 geeeeeeeeeeeeeeeeee noen som har stått opp på feil bein idag??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Rydd opp etter deg sjæl. Mora di jobber ikke her!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Kjære ektepar: Har dere glemt ordet samarbeid?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Hun gir bare ordere. Og da vil jeg ikke hjelpe. Dessuten er allt jeg gjør feil. Jeg ville ha tørketrommlet klærene, hun vil ha dem hengt ut. Hvorfor kan ikke bare jeg gjøre det som passer meg og hun det som passer henne? Hilsen mannen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Hva med å overraske henne med å gjøre ting i huset før hun rekker å mase? Menn har det altfor lettvint. Det finnes ikke likestilling i hjemmene rundtom enda. Kvinnfolk gjør fremdeles mesteparten hjemme, selv om de er ute i full jobb.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Mamma26 og gubben som er ute og krangler i offentligheten igjen?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Kjære Kone. Menn gjør 20 prosent mindre husarbeid enn kvinnen selv om de tror de gjør like mye. Men det er jo ikke mitt problem. Jeg har helt andre krav til ryddighet og renhold enn deg. Hvorfor er det du ditt kvinne menneske som skal sette standarn. For mitt vedkommende kunne vi fint ha halvert husarbeidet for så å gjøre halvparten hver.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Du ditt mannemenneske; gjør det da. Gjør 50%, så har du ditt på det tørre. Ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Jeg sa jeg skal gjøre 50% av det husarbeidet JEG mener er nødvendig. Hilsen MANN.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 hvorfor ikke ansette en vaskedame, kokk og gartner? :-) sparer både tid og kranger i det lange løp :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 For en kvinne så vakker som deg Cleopatra hadde jeg gjort allt. Kanskje vi to kunne luske oss vekk til palmenes sus en weeken for 2 så kan kjerringa vaske så mange sokker og underbukser hun vil mens vi er borte. En foretningstur med deg er akkurat det jeg trenger nå. Så skriver jeg liste over hva kona skal gjøre til jeg er tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå