anonym...! Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 fikk baby doppler i posten i dag, men hvordan finner jeg hjerte lyden? hører mye blubbing.. hvordan høres hjertelyden ut? hvor finner jeg hjerte i uke 12? noen som kan hjelpe?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hvor kjøpte du de?? Jeg eri uke 12 nå og snart over på 2.tri og gleder meg. Vil gjerne ha doppler jeg og!!
anonym...! Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 jeg kjøpte min på www.contecmed.com betalte ikke så mye og fikk den i posten etter ca 1 uke..
Fullt hus :) Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 aner ikke.. Selv har jeg babywatcher. Da er det et display som forteller hjerteslaga, og da skjønner du jo at når det er høyt tall så er det fosterlyden.. Er jo hjerteslag du hører etter
Lykkepålandet Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Nuppelura! Jeg har nettopp bestilt babywatcher. Er du fornøyd med den? altså at den er til å stole på og enkel i bruk? Og hvor lang tid tok det før din kom i posten?
Giinaღ Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Husk at det kan være vanskelig å finne hjertelyden med dopler så tidlig. Var hos jordmor og skulle finne den i uke 13, uten hell. Høte mye bubbling som du skriver, men det var min egen puls. Hjertet til fosteret kan du visstnok høre tydelig ved at dunkingen skjer veldig raskt.
Fullt hus :) Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Gaby1 jeg kjøpte min brukt, men har bare brukt den to ganger.. Har funnet kjertelyd begge gangene, men tar litt tid hvis ikke du er heldig å finner babyen med en gang:P ganske fornøyd ja.enkelt å bruke også
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Hva er forskjellen på doppler og babywatcher da?
Mrs. Bouquet Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Doppler er hva apparatet kalles, mens babywatcher er et merke. Mer som at det kalles, men så sier en at en har en Toyota om en har det merket.
Fullt hus :) Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 forskjellen er vel at babywatcher har display og det har ikke doppler?? Hverfall ikke den hos legen. Den hadde ikke display og hun kalte det doppler
Mrs. Bouquet Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Doppler er vel enkelt forklart et apparat som fanger opp lydbølger i væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå