Gå til innhold

HJELP, har lagt på meg 1 kg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Er gravid i 9. måned og har gått OPP 1 kg! Føler meg så tjukk! Er riktignok bare puppene som har blitt større, men likevel. Tror dere at samboeren min fortsatt vil like meg? Jeg burde kanskje spise et halvt eple til frokost i steden for et helt? Hvilken farge skal det være på det eplet da? Hvis dere vil, kan jeg godt legge ut bilder av meg selv så dere får se hvor ille jeg ser ut altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bør ikke bekymre deg, du går det nemlig av deg når du ammer. Selvfølgelig kan samboern din syntes du er litt ekkel en periode, men bare la han gå masse på byn, så finner han tilfredsstillelse andre steder i en periode. Din tid fremover bør først og fremst dreie seg om amming, bleieskifting og interiør. Se også å bli kvitt alle venninner du har uten baby. De vil nemlig ikke forstå deg lenger. Du har vokst i fra dem.

Hilsen Live med Baby under armen og gulpeklut over skuldra.

Skrevet

1 kg? Litt i meste laget syns nå jeg.. hehe.. Pass på så du ikke blir feit nå da.. hehe

Skrevet

Du må for gudsskyld ikke gå i bikini og bruke trange tights. Det vil ikke ta seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...