yohana Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 I dag er det 6 dager siden termin datoen . Noen andre som er over tiden her inne ?? Nå venter jeg bare .Utrolig kjedelig ... Hva gjør dere for å få tiden til å gå ..???
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Det lurer vi også på.... Her er vi bare en dag på "overtid, men kan jo ikke dra på langtur heller! Vi tenkte litt på å ta en runde minigolf i ettermiddag kanskje......
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 er tre dager på overtid og har i dag gått løs på ripsbuskene for å lage rips gele.... må ha noe å gjøre på for jeg holder på å bli sprø!!!!!! lange dager nå ja
Nr3påG3jenter:) Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 For meg er det 10 dager sen termindaton, blir gal! Må ju ske noe snart! Dette er min nr 3 så dette hade jeg ikke regnet med...
Lille Luna Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er 1 dag på overtid idag. Jeg har vært lei av å vente ganske lenge allerede egentlig, så det å plutselig være på overtid kom litt overraskende på meg. Jeg føler også at jeg ikke kan gjøre noe, for nå kan det jo virkelig skje noe når som helst. Og det murrer ganske intenst hver halvtime, og jeg hååååper at det er noe mer enn bare kynnere. Blir slitt sprø av å vente. Jeg gleder meg veldig til å se den lille, jeg er såå utålmodig, nesten som ett barn på julaften. Det er nesten så jeg glorifiserer det å få skikkelig vonde rier, for da skjer det iallefall noe!;-)
|DeeDee| Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Er 11 dager på overtid i dag...Holder på å blir sprø..Kan jo ikke reise så langt bort nå...blir satt på kur på mandag/tirsdag om det ikke skjer noe før den tid...håper på at noe skal skje nå snart...skikkeli lei..noen med erfaring på å bli satt i gang både positivt å negativt???
yohana Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Det er bra å høre at jeg ikke er aleina .. Føler meg så utolig stor .. Har ikke lyst til å gjøre noe .. Trur jeg snart ikke klare mer .. Nu har man ventet i 9 månder også må vi vente enda lengere ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå