Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har vert skilt i 3 år og hatt noen flørter- men ikke følt at jeg har tørt satse helt og fult..... Men så møtte jeg en på nettet- holdt litt igjen for tenkte det ikke var noen vits pga en avstand på 20 mil..... men så var jeg i denne byen og vi avtalte en kaffe.....som varte i 5 timer.... og etter det har det vert oss.....tilbragt helger og jeg er nettopp kommet hjem fra 1 uke sammen med han og datteren hans....og savner de allerede!!!!!! De kommer til neste helg og skal vere her sammen med meg og sønnen.....det er så utrolig herlig....denne mannen er bare helt herlig å snakke med- vi snakker om ALT og jeg kan vere 100% meg selv i alle sammenhenger.... Vi har begge vert gift og skilt.....og vi er jo "voksne " 32 og 38 år..... Tør nesten ikke tenke at det er mulig......men vi har det SÅ flott sammen..... barna våre er det kun 2 års mellomrom på- så det er også bare flott. Det eneste er dette med avstanden.....når sommeren er over blir det jo kun helger da..... Snakket om flytting...det ligger i kortene- og da er det jeg og sønnen som er de som flytter på oss....men det er jo skremmende det og....flytte vekk fra all min familie.....men det ser ut til å være verdt det....... jeg som trodde jeg var dømt til å være singel resten av livet..... Lykkelig........
3 blå Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Flytt flytt flytt!! Selvfølgelig skal du flytte, det er jo ikke tvil om det. Det er ikke alltid drømmemannen er fra samme by som deg selv. Jeg har funnet min drømmemann 80 mil fra meg, men han bor heldigvis i min by da... Hvordan stiller pappaen til sønnen din seg til dette da?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hei, Jeg møtte min drømmemann i fjor sommer.. Vi møttes også på nette, noe som gjorde alt ekstra skummelt.. Skrev med hverandre et halvt år før vi møttes.. Vi hadde en avstand på 100 mil.. Og i juni i år tok jeg flyttelasset og flyttet fra familie og venner.. Og selv om alt er nytt og spennende føles alt veldig rett:)) Man må satse litt for å vinne noe.. Selv har jeg min pappa og hans nye familie i nærheten.. Masse lykke til:))
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Har ikke snakket om dette med barnefar....men for å si det sånn så regner jeg ikke med at det blir det store problemet- for han ser ikke sønnen sin mer en knapt annenhver helg slik det er pr i dag...og da bor vi 10 min unna hverandre....han ringer ikke en gang sønnen sin.... Og min kjæreste syns det BARE er kos å bli stefar( han har vert det i 10 år i et annet forhold og ingen problemer med det.) så tror faktisk sønnen min vil oppleve et mer ekte farsfigur der enn i sin egen biologiske far..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå