♥Snulder Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 2 uker ferie går unna som en svusj.... Føler meg IKKE klar til å entre jobben på mandag altså... Med rødmusset forkjølelsesnese og viten om at man blir tynet maksimalt pga dårlig feriebemanning. Men pytt, pytt... kjenner jeg meg selv rett så tar det ettpar dager så synes jeg egentlig at det er deilig å være tilbake på "normalen":=) Er det ikke slik da... at hvis man gruer seg skikkelig... så blir ting som regel mye bedre enn forventet?!?! Årets "det-er synd-på-meg-for-nå-er-ferien-over" innlegg.... Heldigvis ett år til neste gang det er mulig å sutre over samme problemstilling;=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Om det er noen trøst så skal jeg også på jobb til mandag! Og jeg tror at jeg mest sannsynlig er den eneste i hele etasjen som dukker opp, for alle andre har ferie et par uker til, så det blir stille der. Men da får jeg gjort masse som jeg ikke får gjort ellers. Kunsten å tenke positivt!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hvis jeg kommer med en sånn "du-skal-være-glad-du-er-i-stand-til-å-gå-på-jobben-og-at-du-har-en-jobb" formaning..... Blir du blid da??? Nei da, jeg skal ikke si noe om det:-D Men at 2 uker ferie går som en svusj er det ingen tvil om..... Men en dibbe-spa-ferie må du jo få til i en hektisk hverdag:o))
allerhelstNorge Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Hipp hurra jeg begynner ferien min nå jeg!! Og den varer helt til 22. september:)))))) Ble du ikke kjempeglad for å høre det? Men så har dere jo hatt en kjempe-tur til sørlandet som vi andre ikke har fått oppleve da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå