Hilde_85 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Må bare sutre litt her for å få det ut. Jeg fikk beskjed av nav å sende inn søknad om foreldrepenger 1mnd før permisjon, jeg var litt treg og sendte dem inn 3 uker før permisjon. Men tenkte at jeg kan godt vente på penger litt. Men så føda jeg da 2 dager etter at permisjonen begynte (så da måtte jeg jo handle litt småting som jeg ikke hadde enda) men nå, snart 6 uker etter fødselen er de fremdeles ikke ferdig med søknaden min. Altså de har hatt papirene mine i 9 uker. Og nå er størrelse 50 litt liten til gutten min, men jeg har ikke råd til å kjøpe nytt. Føler meg skikkelig fattig akkurat nå. Godt å få sutra litt *sukk*
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Har ikke du noen du kan låne klær av? Nav er trege, så det kan ta sin tid, desverre:(
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Tok tre måneder før jeg fikk pengene mine og da hadde jeg sendt inn papirene i goood tid. Fødte og 2 dager etter at permisjonen startet.
Hilde_85 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 Skulle egentlig legge det her på småtroll - jaja *skylde-på-ammetåka*
Hilde_85 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Dessverre kjenner jeg ikke noen med så små barn. De få jeg kjenner med barn har barn som er 5-7år og de har ikke tatt vare på så små klær!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Skjønner deg så godt! Jeg sendte inn papirene en måned før permisjonen, men fikk ikke penger før jenta mi var 3 måneder gammel! De brukte 4 og en halv måned på å behandle søknaden min! Var i sjokk jeg.. Men var digg å få etterbetalt da, håper du kan få hjelp av familien din da i mellomtiden.. Lykke til:)
Hilde_85 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 mamma kan hjelpe meg når ho kommer hjem fra ferie, heldigvis. men det er 3 uker til. får satse på varmt og godt vær så han ikke trenger så mye klær kan ikke forstå at nav kan få holde på sånn.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Om du bor i nærheten av Bergen kan du få sekker med klær fra oss Kjenner ingen som har små bebiser nå, og ingen som venter heller.. Har fra 50-68 og noe i 74
Hilde_85 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2008 Bor dessverre i Fredrikstad, så det er ganske så langt unna Men kjempe snilt av deg å tenke sånn da
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Dumt det da :s Kan sende de med postduen Men uansett, håper det ordner seg for deg
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 hadde du hatt jente skule du fått noen av mine jenteklær siden jeg venter gutt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå