ilah Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hei, er det noen som har bf i utlandet? (uenfor EU) Vi har vært litt uenige om hvor vi skulle bo, men ble enige om Norge som en start. Nå er jeg plutselig gravid, og vil jo ha han så fort som mulig, men det var lettere sagt enn gjort, både grunnet UDI og jobbkontrakten hans. Også er jeg veldig redd han skal mistrives her. Han jobber på et veldig fint sted, bor bra, og har masse venner og noe familie, men her har han jo bare meg. Noen erfaringer?
ilah Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 øøøh, jeg trodde det var barnefaren, eehehe jeg skjønner ikke alle forkortelsene her inne, også prøver jeg å leke proff :rødme:
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 aha det er ikke din feil, for det er helt sikkert riktig er jeg som ikke aner alle forkortelsene har spurt om IKM og EL og tilogmed UL også hihi
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Vanligvis når du chatter på internet betyr bf boyfriend.....men her inne funker det jo like godt som barnfar
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Det ligger en tråd på 1. trimester med alle forkortelser "NbNb: NYTTIG INFO 1. TRIMESTER!!!!!!! Holdes oppe på 1. siden!!!!!!" Skal dytte den opp for deg
*gurimallaika* Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Hei ilah.. Har ikke så stor erfaring med det du går igjennom men vet at det er flere inne på http://www.freeforum101.com/kulturkollisjon/ som har. Mulig du allerede er kjent med det forumet, men jeg kan ikke si at jeg kjenner igjen nicket ditt derfra. Men jeg vet om noen som er i samme situasjon som deg som er der inne, så det er større sjanse for deg å få støtte og forståelse for situasjonen din. Jeg venter nå mitt andre barn med en fra Nigeria, men heldigvis så er vi snart helt ferdig med UDI. Det eneste som står igjen er at han blir norsk statsborger, men det har opptil to års behandlingstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå