*min lille sin!* Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 jeg har ikke krefter igjen nesten ... har hatt masrier/sterke kynnere i over 14 dager, ungen har lagt seg ned, sover dritdårlig, er kvalm , diare og skikkeli hodepine. har hatt noe klomper med utflod uten noe blod i ..er "bare" 34 uker på vei spm er : noen som har det samme? er det like før noe bryter ut ?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 jeg er sliten jeg også. men jeg har ikke hatt noe masier/kynnere. har bare begynnt å bli ganske dårlig i de siste 3-4 dagene. sover ganske dårlig. klarer nesten ikke å sove. kvalm og kaster opp en del. har løs mage. får også slim uten blod innimellom. vet ik hva det er assa. jeg er 36 uker på vei. men har du ringt føden og snakket med da? kanskje de kan kommer med noe forslag. kanskje du må dit for kontroll.
*min lille sin!* Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 nei jeg skal da til legen til tirsdags å det får holde;) jeg tenker på ang slimet .. er det noe som har med slimproppen å gjøre? ser ut som skikkelig gult tykkt klumpete snørr... noe ekkel detalj men må jo forklare ... åh. bekkene presses og ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå