Gå til innhold

bare jeg som synes bokklubben er dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å skulle betale (feks denne mnd) 331 kr for bokklubbpakken fra bokklubben barn er i drøyeste laget. Det var da en bok og en klistremerkebok. Kjøper aldri noen som koster mer enn 200, dvs nesten aldri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, reagerte på det jeg også! Skal melde meg ut derfra, for det er aldri noen bra tilbud. Jeg har lyst på den boka, men kjøper den heller på bokkilden.no. Der koster den 299, nesten like dyrt da, men skulle ha andre ting også så da ble det ikke noe frakt.. Gidder ikke støtte bokklubben når de tar sånne råpriser på bøker. Trodde det først og fremst skulle være litt billgere bøker når man er medlem av en klubb jeg? har jeg misforstått?

Skrevet

Pleier alltid å avbestille pakken, men har likevel oplevd å få boka, og da er det ikke mye service ,alltis min feil.Fordi om jeg veit jeg har avbestilt..Dritt klubb!!!!!!!!!!

Skrevet

Har meldt meg ut av alt som heter bokklubber. Følte det egentlig var penger ut vinduene.. Dyrt hver mnd. Fort gjort å glemme og avbestille, ja det går ann å sende i retur men det koster jo også en del penger. Kjekkere å handle bøker på butikken i ny og ne når barnet er med og kan velge bok selv. Eneste jeg er med i nå er foreldre og barn bladet.. Dette liker jeg veldig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...