~sjiraff~ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 i morgen. Tenkte bare å minne dere på det slik at jeg kan stå opp til en gratulasjonshilsen. Oppmerksomhetssyk? Jeg??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 hva skal du gjøre på brusdagen din da? (gratulerer får du ikke før i morgen)
~sjiraff~ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Har faktisk ingen planer. Håper på fint vær så kan vi kanskje gjøre noe spennende utendørs )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 du fortjener god middag på resturant!
~sjiraff~ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Det er jeg helt enig i! Men skulle så gjerne ha gjort det uten barn og alle barnevakter er utilgjengelige denne helga :o/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 da kan han lage middag til deg hjemme etter at barna har sovnet? det er en stor skjarm i det også :-)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Da tar jeg meg den frihet å gratulere deg på forhånd. GRATULERER MEN DAGEN i morgen:-) Itilfelle jeg ikke stikker innom på den store dagen:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Jeg slenger inn en liten "gratulerer" her jeg da, i og med at min gave til deg egentlig er fødsel! Blir vanskelig å både gratulere her og føde samtidig.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Hmmm... Nå vet jeg ikke om jeg får noe tid til dibbing i morgen, så jeg gjør følgende nå med en gang; blåser opp noen imaginære ballonger gauler bursdagssangen for fulle lunger, falskere enn et kattekor hopper opp og ned og vifter med et lite flagg som det står "Grattis" på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå