LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg var så drittlei av at støvsugeren slet i stykker alt av hjørner og lister på sin vei..... så i går tredde jeg på denne: http://www.sentralstovsugerbutikken.no/shopexd.asp?id=90 Ikke veldig lekker, men utrolig praktisk:) Kunne ønske jeg visste at noe slikt fantes for lenge siden!
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Vi har. Har hatt det hele livet egentlig, liten erfaring med noe annet.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Men synes du ikke at den sliter veldig når du drar den rundt hjørner o.l.? Malingen her er helt borte noen steder:(
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Vi har, men har aldri merket noe problem med at den sliter på møbler, lister ol. Kanskje vi ikke bruker den ofte nok? Hehe...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Nei, verken hjemme hos mamma og de som har hatt den i over 10 år, eller her.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 hehehe men hvis du drar den rundt et hjørnet så sliter den jo? Det største problemet her er at jeg drar den opp trappen da jeg ikke gidder å bruke uttaket oppe.... det hjørnet har null maling igjen. Nå kan jeg jo male med god samvittighet:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Det har vi. Det er jo kjempepraktisk!! Vi hadde det der vi bodde før og når vi flyttet hit var vi vel et par mnd uten og det var helt forferdelig når jeg var vandt med den.
Gifteklar:0)) Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Vi har og, og liker den mye bedre enn vanlig støvsuger. Slipper å plages med at støvsugeren triller rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå